از پرسپولیس به خاطر تخلف در قرارداد مربیان خارجی شکایت کرده‌ایم
95847
سمیعی:خیال هواداران استقلال راحت، امتیازی از استقلال کسر نمی‌شود
30 آبان 1402 10:42
در شرایطی که دیروز خبر رسید پرونده استقلال به دلیل تخلفات نقل و انتقالاتی و دور زدن و رعایت نکردن قانون سقف بودجه به کمیته انضباطی ارجاع شده است و موضوع کسر امتیاز از آبی پوشان صدرنشین جدی است، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و معاون حقوقی سابق این باشگاه، ضمن تکذیب این خبر،  به هواداران تیمش این اطمینان را می دهد که هیچ خطری بابت کسرامتیاز آبی پوشان را تهدید نمی کند.

روزنامه گل

در شرایطی که دیروز خبر رسید پرونده استقلال به دلیل تخلفات نقل و انتقالاتی و دور زدن و رعایت نکردن قانون سقف بودجه به کمیته انضباطی ارجاع شده است و موضوع کسر امتیاز از آبی پوشان صدرنشین جدی است، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و معاون حقوقی سابق این باشگاه، ضمن تکذیب این خبر، به هواداران تیمش این اطمینان را می دهد که هیچ خطری بابت کسرامتیاز آبی پوشان را تهدید نمی کند. فرشید سمیعی در گفتگو با روزنامه گل با تاکید بر این که پرونده این باشگاه به کمیته انضباطی ارجاع نشده است، گفت:«باشگاه استقلال هیچ تخلفی انجام نداده است که بخواهد پرونده اش به کمیته انضباطی برود و خطر کسر امتیاز تهدیدش کند. به هواداران این اطمینان را می دهم که از استقلال امتیازی کسر نخواهد شد، چون همان طور که اشاره شد با اطمینان می گویم هیچ تخلفی در جریان نقل و انتقالات مرتکب نشده ایم. خبر ها و شایعات مطرح شده درباره ارسال پرونده استقلال به کمیته انضباطی چیزی جز جوسازی علیه باشگاه نیست و هواداران توجهی و نگرانی از این بابت نداشته باشند

سمیعی در ادامه از احتمال کسر امتیاز مجدد از پرسپولیس به دلیل تخلف این باشگاه در قرارداد دو مربی خارجی و شکایت باشگاه استقلال در این رابطه خبر داد و گفت:«پیش از این به دلیل گنجاندن بند پرداخت مالیات گولسیانی مدافع خارجی پرسپولیس در قرارداد، یک امتیاز از باشگاه پرسپولیس کسر شده است، اما این باشگاه در قرارداد 2 مربی خارجی خودش هم چنین تخلفی را مرتکب شده است که با توجه به این موضوع شکایتی را علیه آنها تنظیم و ارسال کرده ایم و با توجه به مستندات موجود در پرونده انتظار می رود که جریمه های تازه ای در انتظار باشگاه پرسپولیس باشد.» به این ترتیب باشگاه استقلال دوباره توپ را به زمین باشگاه پرسپولیس انداخت! در روزهای اخیر رسانه ها و برخی چهره های نزدیک به باشگاه پرسپولیس از قطعی شدن تخلف باشگاه استقلال و کسر امتیاز از باشگاه رقیب خبر داده بودند که حالا عضو هیات مدیره آبی ها ضمن رد این موضوع مدعی تخلف جدید و کسر امتیاز دوباره از سرخ پوشان است. گفتنی است که باشگاه پرسپولیس به دلیل تقبل مالیات گولسیانی مدافع گرجستانی اش ضمن محکوم شدن به کسر یک امتیاز، تا اصلاح قرارداد این بازیکن حق استفاده از او را هم نداشت. حالا باید دید در پرونده شکایت جدید چه سرنوشتی در انتظار سرخ پوشان است و آیا دوباره با جریمه کسر امتیاز روبرو می شوند یا اینبار شرایط برای آنها متفاوت خواهد بود؟

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها