بیست ساله‌ها جایی در تیم ملی ندارند
95798
جرم؟ جوانی
29 آبان 1402 10:09
فهرست 25نفره تیم ملی برای بازی با ازبکستان در حالی اعلام شد که حذف اسامی بازیکنان جوان، بار دیگر روی عدم‌اراده جدی برای نسل‌سازی در تیم ملی صحه گذاشت. در حقیقت غیراز علیرضا جهانبخش که مصدوم شده و احمد نوراللهی که مورد غضب قرار گرفته، 3بازیکن جوان تیم از فهرست کنار گذاشته شدند تا شانسی برای سفر به تاشکند نداشته باشند.

روزنامه گل

فهرست 25نفره تیم ملی برای بازی با ازبکستان در حالی اعلام شد که حذف اسامی بازیکنان جوان، بار دیگر روی عدم‌اراده جدی برای نسل‌سازی در تیم ملی صحه گذاشت. در حقیقت غیراز علیرضا جهانبخش که مصدوم شده و احمد نوراللهی که مورد غضب قرار گرفته، 3بازیکن جوان تیم از فهرست کنار گذاشته شدند تا شانسی برای سفر به تاشکند نداشته باشند. سعید سحرخیزان 20ساله، آریا یوسفی 21ساله و محمد قربانی 22ساله، نفراتی بودند که با دعوت به اردو پیش از دیدار با هنگ‌کنگ، کمی میانگین سنی تیم ملی را پایین آوردند. به این ترتیب معدل تیم به 28.8سال کاهش یافت، هرچند هیچ‌یک از این نفرات در مسابقه با هنگ‌کنگ به میدان نرفتند و میانگین سنی ترکیب اصلی روی عدد 30ماند.

با این حال این نفرات برای بازی با ازبکستان حتی فرصت سکونشینی هم پیدا نکردند تا بیش از هر زمان دیگری روشن شود که افزوده شدن آنها به فهرست قبلی صرفا جنبه تزیینی داشته است. طبیعتا وقتی آنها مقابل تیم بسیار ضعیفی همچون هنگ‌کنگ هم فرصت بازی پیدا نمی‌کنند، نباید از خط خوردن‌شان جلوی ازبکستان متعجب شویم یا یک سر سوزن احتمال بدهیم که این 20‌ساله‌ها شانسی برای حضور در جام ملت‌های آسیا داشته باشند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها