سپاهان و استقلال برای دوم و سومی رقابت کنند
95793
علی سلمانی: اگر بهتر از یحیی سراغ دارید،بیاورید!
29 آبان 1402 10:00
مهاجم سابق پرسپولیس  و همبازی یحیی گل محمدی گفتگویی کوتاه انجام دادیم.فوروارد مورد علاقه علی پروین در دهه ۸۰ که علیرغم شایستگی هایش نتوانست حقش را از فوتبال ایران بگیرد.

روزنامه گل

با علی سلمانی مهاجم سابق پرسپولیس و همبازی یحیی گل محمدی گفتگویی کوتاه انجام دادیم.فوروارد مورد علاقه علی پروین در دهه ۸۰ که علیرغم شایستگی هایش نتوانست حقش را از فوتبال ایران بگیرد.

علی آقا کم پیدا هستید؟!

ممنون از شما که به فکر ما بودید و یادی کردید از ما.مربیگری میکنم.چندسالی می شود که در سطح فوتبال پایه و لیگ های دسته دوم کشور مشغول مربیگری هستم.

الان در چه تیمی مربیگری می کنید؟

مقاومت تهران.افتخار این را دارم در کنار محمد برزگر عزیز همبازی سابق و دوست داشتنی ام به عنوان دستیار مشغول فعالیت هستم.جادارد که از آقا محمد تشکر ویژه ای داشته باشم که این فرصت رادادند تا ما در کنارشان باشیم.

از پرسپولیس چه خبر؟! عملکرد همبازی سابقت یحیی گل محمدی را چطور ارزیابی می کنی؟

من ۴سال در پرسپولیس و ۳سال در صباباطری همبازی آقایحیی بودم.اعتقاد دارم کارش رابلد است و می تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند.فقط باید به او اعتماد کرد.یحیی باهوش است و باید آرامش خودرا حفظ کند تا بتواند تیمش را جمع و جور کند.بر خلاف بعضی از دوستان اعتقاد دارم از او بهتر برای پرسپولیس در حال حاضر نداریم و باید بگذاریم کارش را به خوبی انجام دهد.

واقعا بهتر از او نداریم؟!

به نظرم مربی داخلی در حال حاضر با این شرایط بهترین گزینه یحیی است.اگر داریم بیاورند.مربی خارجی هم دراین مقطع به کار تیم نمی آید.

پرسپولیس امسال در لیگ قهرمان می شود؟!

چراکه نه.مگر چند هفته از لیگ گذشته است.شانس قهرمانی پرسپولیس به مراتب از سپاهان و استقلال بیشتر است.

واقعا؟

شک نکنید.به شما قول می دهم پرسپولیس قهرمان خواهد شد و استقلال و سپاهان باید برای دوم سومی رقابت کنند

عملکرد مهاجمان پرسپولیس را چطور می بینی؟

زمان می برد تا به هماهنگی برسند.شهاب زاهدی که خیلی خوب است اما نیاز به فرصت دارد.مهاجم خارجی جدید هم فعلا چیزی ازخودش نشان نداده.با این حال یک مهاجم خوب و شش دانگ باید جذب پرسپولیس شود.

نتیجه بازی با النصر ؟

قابل پیش بینی نیست.اما کارمان خیلی سخت است.امیدوارم ببرند و صعود کنند تا هواداران خوشحال شوند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها