استقلال در بهترین شرایط خودش قرار دارد
95791
موسوی: نگران افت تیم در تعطیلات هستم!
29 آبان 1402 09:55
یشکسوت استقلال می گوید این تیم بازی سختی را مقابل ذوب آهن در پیش خواد داشت و بازیکنان باید با تمرکز در زمین ظاهر شود

روزنامه گل

علی موسوی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم بازی سختی را مقابل ذوب آهن در پیش خواد داشت و بازیکنان باید با تمرکز در زمین ظاهر شود

درباره شرایط استقلال صحبت کنید؟

استقلال در جدول رده بندی لیگ برتر در بهترین شرایط خودش قرار دارد و کادرفنی باید تلاش کند تا بازیکنان را حالت ایده آل نگه دارد تا در این تعطیلی لیگ افت نکنند.من نگران این قضیه هستم.

استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن برود؟

دیدارهای استقلال و ذوب آهن همیشه هم جذاب بوده و هم سخت. تیم اصفهانی با مربیگری محمد ربیعی نتایج درخشانی در این فصل گرفته و حتی تا رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر هم صعود کرده است. امیدوارم استقلال در این بازی هم ۳ امتیاز را کسب کند و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند.

درباره گلزنی سليمي و بلانکو چه نظری دارید؟

سليمي مدافع جوان و آینده داری است که در ابتدای فصل هنوز با بازیکنان به هماهنگی نرسیده بود اما با گذشت زمان جایگاه خودش را در ترکیب تیم پیدا کرد.بلانکو هم مهاجم توانمندی است و به خصوص در داربی خیلی می تواند به تیم کمک کند .

درباره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان چه نظری دارید؟

تیم ملی توانست در گام نخست هنگ کنگ را شکست دهد و باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا در دیدار مقابل ازبکستان هم امتیاز بگیرد. به نظرم با توجه به شرایط خوب تیم ملی و همدلی بین بازیکنان این امر میسر است .

درباره صعود تیم ملی نوجوانان به مرحله بعدی جام جهانی صحبت کنید؟

تیم ملی نوجوانان در شرایط خوبی هستند و می توانند شگفتی خلق کنند. البته نباید بعد از این مسابقات آنها را رها کرد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها