شاید گل محمدی پرسپولیس را به لیگ یک برده که باید اخراج شود
95748
وطنخواه: به جای اینکه بازیکنان را تشویق کنند،دارند جریمه می کنند!
28 آبان 1402 12:08
رضا وطنخواه پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران و پرسپولیس گپ و گفت کوتاهی با گل داشت و در خصوص حواشی اخیر در این تیم صحبت کرد.

روزنامه گل

دکتر رضا وطنخواه پیشکسوت خوشنام فوتبال ایران و پرسپولیس گپ و گفت کوتاهی با گل داشت.درخصوص حواشی اخیر این تیم.با این مقدمه مصاحبه گل با اورادر زیر می خوانید:

دکتر وطنخواه خبرهای خوبی از باشگاه شاهین شنیده می شود...

بله.خوشبختانه برای احیای باشگاه قدیمی و ریشه دار شاهین،ما از لیگ دسته سوم استارت زدیم.با حضور قدیمی های این باشگاه.مثل دکتر طاووسی و عزیزان دیگر.داریم تلاش می کنیم تا بازهم بتوانیم نام شاهین را در سطح اول فوتبال ایران نمایان کنیم.

درلیگ سه تا الان چندبازی انجام دادید؟

سه بازی.دوبرد داشتیم و یک باخت.

امیدوار به صعود هستید؟

حتما.البته هدف اصلی ما کنارهم قرار گرفتن پیشکسوتان و بروبچه های شاهین هست.در این بین نیم نگاهی هم به صعود داریم.

کارسختی درپیش دارید...

بهرحال لذت انجام کار در سختی آن است.تاببینیم چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

برایتان آرزوی موفقیت داریم.راستی از پرسپولیس چه خبر؟!

ممنونم.پرسپولیس هم که خودتان بیشتر از من اطلاع دارید.متاسفانه این تیم به جای آنکه درآستانه بازی با النصر که یک بازی مهم هست تقویت شود،وارد حاشیه شده است.

فکر می کنید دلیل این حواشی چیست؟

بهرحال باشگاه های بزرگ همیشه در تیر رس حواشی هستند.اما باید این حاشیه ها مدیریت شود.من از مدیرعامل محترم باشگاه انتظار بیشتری دارم.آقای درویش با علم براینکه مدیریت یک باشگاه پرطرفدار را برعهده دارند،چرا از پیشرفت حواشی باشگاه شان جلوگیری نمی کنند.من واقعا نمی دانم فلسفه جریمه ده درصدی قبل از جدال حساس با النصر چه بود؟! مگر الان وقت جریمه کردن است؟!

یعنی این جریمه به حواشی دامن زد؟

صد در صد.همین کادرفنی و بازیکنان بارها پرسپولیس را قهرمان کردند.نه یک بار.چندین بار.مگر چقدر به آنها پاداش دادید که حالا جریمه می کنید؟! آنوقت می گویند برای پرسپولیس حاشیه می سازند! چه کسی حاشیه ساخته؟! از بیرون آمدند و بازیکنان راده درصد جریمه کردند؟!

زمزمه هایی مبنی بر تغییر کادرفنی هم به گوش می رسد؟

اصلا از این خبرها هم نیست و نخواهد بود! مگر یحیی گل محمدی بد نتیجه گرفته! یعنی پرسپولیس هرسال قهرمان آسیا می شد و حالا نشده! به خاطر همین می خواهند سرمربی را اخراج کنند! یا شاید پرسپولیس با گل محمدی به لیگ یک سقوط کرده و ماخبر نداریم و به خاطر این می خواهند گل محمدی را اخراج کنند!

کلا از سرمربی پرسپولیس خوب حمایت می کنید،دکتر وطنخواه!

خودتان من را می شناسید.من از برادرم آقا بیوک هم که بارها با پرسپولیس جام آورده الکی حمایت نمی کنم.شما خودتان شاهد هستید.بارها با خود شما مصاحبه کردم و از آقا یحیی انتقاد کردم.اما اعتقاد دارم باتمام نقدهای جزئی که به سرمربی محترم پرسپولیس دارم،ایشان کارنامه خوب و پرباری با پرسپولیس داشته که قابل ستایش و دفاع است.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها