پرسپولیس به خودش نیاید این ناکامی ها ادامه پیدا می کند
93406
درخشان: الان وقت تغییر سرمربی نیست
22 آبان 1402 14:17
آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد اگر این تیم تغییر روش در بازی های خودش انجام ندهد چه بسا در بازی های بعدی هم نتواند نتیجه لازم را بگیرد.

روزنامه گل

آرش جعفری - سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد اگر این تیم تغییر روش در بازی های خودش انجام ندهد چه بسا در بازی های بعدی هم نتواند نتیجه لازم را بگیرد.

حمید درخشان بعد از باخت پرسپولیس در اصفهان مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی برای پرسپولیس نبود. متاسفانه پرسپولیس از شرایط آرمانی به دور است. هرچقدر سپاهان در این بازی خوب بازی کرد متاسفانه پرسپولیس نتوانست نسبت به این تیم برتری ایجاد کند. به قول معروف زور پرسپولیس به سپاهان نرسید ان هم درحالی که پرسپولیس بازیکنان بزرگ و خیلی خوبی دارد. سپاهان در هر دونیمه از پرسپولیس برتر بود و به قولی توپ و میدان را در دست داشت و در نهایت به گل رسید و در ادامه به حفظ برتری خود پرداخت.

درخشان در ادامه در خصوص مسائل فنی این دیدار گفت: در چنین دیدارهایی بیشتر اوقات ضربات ایستگاهی یا شوت ها سرنوشت بازی را تعیین می کنند و شما دیدید که گل سپاهان هم از روی یک ضربه کاشته به ثمر رسید. اما در ادامه من انتظار داشتم پرسپولیس درنوع بازی خودش تغییر آهنگ بدهد مثبت بدهد اما متاسفانه بازیکنان تیم به بازی مستقیم روی آوردند و این نوع بازی مورد دلخواه سپاهان بود چون تمام ضربات سر اول را به راحتی می زدند پرسپولیس به جای روی اوردن به بازی مستقیم باید بازی را به کناره ها می برد و از کناره ها سانتر میکرد چون آن موقع دفع توپ برای دفاع و دروازه بان حریف خیلی سخت تر است و متعاقبا مهاجم خیلی راحت تر سر می زند. اما چنین نشد و شما دیدید سپاهان با یک بازی بسته و فشرده از تک گل خود محافظت کردد و در نهایت برنده شد.

درخشان در ادامه در واکنش به اخراج شهاب زاهدی گفت: چنین حرکتی از یک مهاجم اروپا رفته و با تجربه بسیار بچگانه بود. او نهتنها گل نزد بلکه حالا بازی بعدی را هم از دست داد ان هم در حالی که پرسپولیس مهاجم تخصصی ندارد.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه در باره مشکل این روزهای پرسپولیس که منجر به 3 تساوی و یک شکست در 4 بازی شده است گفت: تنها مشکل تیم به عقیده من فنی است. کادرفنی و بازیکنان باید نگرششان را تغییر دهند. این افول از بازی با ملوان شروع شد و حالا به سپاهان رسید. اگر پرسپولیس تغییر نگرسش ندهند در بازی های بعدی هم به مشکل می خورد. کادرفنی باید بازی های پرسپولیس را به خوبی آنالیز کند و یک تغییر درنوع بازی خود به وجود بیاورند. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و مطمنا می تواند از این بحران خارج شود.

درخشان درمورد تغییر سرمربی در این مقطع گفت: این کار اشتباه است هنوز اتفاقی رخ نداده الان ابتدای فصل هستیم و به راحتی میتوان این عقب افتادگی را جبران کرد. به نظر من نباید وارد بحث تغییر سرمربی بشویم.

#آرش جعفری #پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #حمید درخشان #یحیی گل محمدی #شهاب زاهدی
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها