شهاب کل شق است شاید نیمکت نشینی او انضباطی باشد
93347
شاه محمدی: داوری در اصفهان خوب باشد پرسپولیس نمی بازد
21 آبان 1402 10:35
آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، بازیکنان و کادرفنی با مصاحبه هایی که داشتند خودشان برای خودشان حاشیه درست کردند و برای همین تمرکز و آرامششان را از دست نداند و در نهایت نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند.

روزنامه گل

آرش جعفری - مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، بازیکنان و کادرفنی با مصاحبه هایی که داشتند خودشان برای خودشان حاشیه درست کردند و برای همین تمرکز و آرامششان را از دست نداند و در نهایت نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند.

جمشید شاه محمدی مهاجم ملی پوش پرسپولیس ابتدا درباره بازی با سپاهان گفت: بازی خیلی سختی است متاسفانه پرسپولیس این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد و همین کار را برای شاگردان یحیی سخت تر خواهد کرد. البته من عقیده دارم جنازه پرسپولیس هم به سپاهان نمی بازد چون بازیکنان خوبی داریم و در مواقع سخت می دانند چگونه بازی کنند تا نتیجه بگیرند. به قول معروف باید بگویم که یحیی بلد است کار رادربیاورد تا دست پر به تهران برگردد.

شاه محمدی در ادامه به داوری و ترس از سوت های اشتباه در این بازی گفت: من آنقدر که از سوت های اشتباه در این بازی می ترسم از سپاهان نمی ترسم. جو ورزشگاه به ضرر پرسپولیس است و سپاهان هم بازیکنان و مربی خوبی دارد اما پرسپولیس راه مقابله با این مسائل را به خوبی بلد است اما داوری که خراب باشد نمی شود کاری کرد. برای همین من از داوری در این بازی خیلی می ترسم . داوری اگر خوب باشد پرسپولیس میتواند برنده این بازی سخت هم باشد.

شاه محمدی درخصوص تساوی های پی در درپی پرسپولیس و اینکه چرا 6 امتیاز حساس را در لیگ و آسیا از دست دادند گفت: پرسپولیس مدتی است که افت کرده و نتیجه این موضوع را در لیگ برتر و آسیا دیدیم. متاسفانه این روزها پرسپولیس محروم و مصدوم زیاد ارد و همین دست کادر فنی را برای انتخاب بهترین ها بسته است. پورعلی گنچی، امیری ، عالیشاه، یاسین سلمانی و ... همه و همه باعث شده که از توان پرسپولیس کم شود. از سوی دیگر مصاحبه های کادرفنی و بازیکنان در مورد مسائل مالی باعث شد تمرکز و آرامش تیم بهم بریزد. وقتی شما تمرکز و آرامش نداشته باشید مطمنا نمی توانید خوب بازی کنید و نتیجه مناسب را بگیرد. برای همین انتظارم از بازیکنان و گل‌محمدی بیشتر از اینهاست و اعضای تیم باید با بررسی بازی‌های گذشته خود شرایط را تغییر دهند. گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم، تنها کسی است که می‌تواند پرسپولیس را از این وضعیت خارج کند، البته بازیکنان هم باید به او کمک کنند. پرسپولیس فصل گذشته هم در مقطعی چنین شرایطی پیدا کرده و ممکن بود حتی قهرمانی را هم از دست بدهد، اما اعضای تیم متحد شدند و توانستند شرایط را تغییر دهند و دو قهرمانی پیاپی به دست بیاورند.

شاه محمدی در ادامه به نقش بیرانوند دراین چند بازی اشاره داشت و گفت: بیرانوند نیمی از توان پرسپولیس است و اگر این بازیکن در زمین نباشد پرسپولیس 50 درصد توانش را از دست می‌دهد. حضور بیرانوند برای پرسپولیس نعمت بزرگی است. اگر بیرانوند در درون دروازه نبود معلوم نبود پرسپولیس در این بازی های چه نتیجه ای کسب می کرد.

شاه محمدی در واکنش به نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی پس از چند بازی که گل‌های مهمی را برای پرسپولیس به ثمر رساند، گفت: این موضوع برای من هم جای سؤال دارد که چرا بعد از چند بازی که به نوعی موتور شهاب زاهدی روشن و پایش به گلزنی باز شده بود یکباره نیمکت‌نشین شد. البته باید این را هم اضافه کنم با توجه به شناختی که از شهاب دارم بایدبگویم او کله شق است و امکان دارد نیمکت نشینی او انضباطی هم باشد. به هرحال یحیی از همه به تیم نزدیکتر است و می داند چه کسی را باید بازی دهد و چه کسی را نباید بازی دهد.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه در مورد نبیل باهویی و بازی هیا ضعیف او گفت: در دو بازی گذشته که نبیل باهویی فیکس بازی کرده چیزی از او ندیدیم. مهاجم خارجی پرسپولیس مقابل استقلال یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان بود. البته دلیل فیکس بازی کردن او را باید از دلال ها پرسید؟ من نمی دانم وقتی یحیی او را نمی خواست چرا درویش او را جذب کرد. خوشبختانه درویش انواع و اقسام مشاوران را در کنار خود دارد. برای همین انتخاب چنین مهاجم ضعیفی که در حد بازیکنان درجه سوم اروپا است بسیار جای تعجب دارد. امیدوارم که در آینده خوب شود ولی بعید می دانم از او مهاجم خوبی دربیاید.

#آرش جعفری #پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #شهاب زاهدی #یحیی گل محمدی #سپاهان
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها