به میله نزدند، لوله کردند
93342
طلوع طلایی!
21 آبان 1402 10:21
اهل اغراق و حماسه‌سرایی از پیروزی‌ها نیستیم و اتفاقا چنین موضوعی را یک آفت مهم در سطح رسانه‌های ورزشی می‌دانیم، اما انصافا گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که واقعا حیرت‌انگیز است و به فسون و افسانه شباهت دارد.

روزنامه گل

حسین دشتی داغیانی - اهل اغراق و حماسه‌سرایی از پیروزی‌ها نیستیم و اتفاقا چنین موضوعی را یک آفت مهم در سطح رسانه‌های ورزشی می‌دانیم، اما انصافا گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که واقعا حیرت‌انگیز است و به فسون و افسانه شباهت دارد. آنچه تیم ملی نوجوانان ایران در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی جام‌جهانی انجام داد از همین جنس بود. تصورش را بکنید؛ بچه‌های زیر 17 سال ایران در پایان نیمه اول با دو گل به برزیل، قهرمان جهان باخته بودند. این نتیجه می‌توانست در وقت دوم موجب فروپاشی تیم و قبول گل‌های بعدی شود، اما شیربچه‌های ایرانی خودشان را جمع کردند و با زدن سه گل به برزیل، کام‌بکی استثنایی و فراموش‌نشدنی رقم زدند.

شما حتی اگر در یک بازی معمولی هم باخت دو بر صفر برابر رقیب را با پیروزی سه بر دو عوض کنی، کار بزرگی انجام داده‌ای؛ چه برسد به این که میدان، جام‌جهانی باشد و اسم رقیب، برزیل بزرگ. حقیقتا از هر طرف به داستان نگاه کنیم بچه‌ها گل کاشتند و این همان چیزی است که باید موجب افتخار ما باشد. به قول آقای تاج، این بچه‌ها به میله هیچ تیمی نزدند، بلکه بزرگترین تیم دنیا را لوله کردند! دم‌تان گرم.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها