بدترین فصل طارمی در اروپا
93232
حواست کجاست؟
18 آبان 1402 15:58
به جرات می‌توان گفت پورتو پرتغال در یکی از آسان‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است. 

روزنامه گل

به جرات می‌توان گفت پورتو پرتغال در یکی از آسان‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است. غیر از بارسلونا، این تیم با شاختار دونتسک اوکراین و آنتورپ بلژیک هم‌گروه است که فرصت بسیار خوبی را برای موفقیت نماینده پرتغال و نیز درخشش فردی بازیکنان این تیم می‌سازد. با این حال مهدی طارمی در چهار بازی مرحله گروهی فعلا فقط موفق به زدن یک گل شده است، هرچند که ارزش دو پاس گل او برابر آنتورپ در بازی رفت را نادیده نمی‌گیریم.

طارمی در بازی برگشت برابر آنتورپ شب خوبی نداشت. او در حالی در میانه‌های نیمه دوم تعویض شد که انتظار داشت پنالتی پورتو در نیمه اول را بزند، اما سرمربی تیم آن را به اوانیلسون سپرد. دلیلش هم این است که طارمی در مسابقه هفته گذشته برابر استوریل قعرنشین یک ضربه پنالتی از دست داد و موجب شکست تیمش شد. مهدی تا اینجای فصل در تمام مسابقات هزار و دویست دقیقه برای پورتو بازی کرده، سه گل زده و سه پاس گل داده که اصلا آمار امیدوارکننده‌ای نیست.

طارمی در حال پشت سر گذاشتن بدترین فصل فوتبالی‌اش در پرتغال است و به نظر می‌رسد یکی از علت‌های این داستان، تبلیغات بسیار زیاد برخی رسانه‌های داخلی روی او بوده باشد؛ همان‌هایی که هر روز ستاره بوشهری را به یک باشگاه بزرگ جهان لینک کردند و از ساده‌ترین حرکاتش، طومارهای بلند ستایش‌آمیز نوشتند. آنها به وضوح تمرکز طارمی را از فوتبال بازی کردن و تلاش برای پیشرفت برداشتند و باعث شدند این بازیکن طی هفته‌های اخیر به اولین تعویضی پورتو در نیمه‌های دوم تبدیل شود. کمی دست از سر طارمی بردارید و او را به حال خودش بگذارید. شاید میلان و منچستر و رئال مادرید نه، اما واقعا او توانایی درخشش در همین پورتو را دارد. آنقدر بادش کردید که حالا زهرش را در لیگ پرتغال هم از دست داده است. برای یک مشت کلیک، یک ستاره را خراب نکنید.

#پیج رسمی روزنامه گل
تازه ترین خبرها