93129
حدادیان: معذرت می‌خواهم؛ اولویت ما تغییر کادر فنی نیست
15 آبان 1402 22:23
مالک باشگاه نساجی گفت: در شرایط کنونی اولویت ما تغییر کادر فنی نیست.

روزنامه گل

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در پایان بازی مقابل نوبهار و شکست 3 بر یک در این مسابقه اظهار داشت: آخرین امید ما هم ناامید شد، اما فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد. سعی می‌کنیم بازیکنان را ریکاوری کنیم که به لیگ برگردند. اختلاف زیادی بین دو تیم نبود و بچه‌های ما خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: اگر گل اول را ما می‌زدیم، بازی فرق می‌کرد. تا قبل از اخراج صابر حردانی در بازی رفت عملکرد خوبی مقابل این تیم داشتیم. تجربه اول بود و نساجی در حال پوست‌اندازی است. شاید در نیم‌فصل تغییراتی داشته باشیم.

مالک باشگاه نساجی درمورد شعار هواداران علیه کادر فنی، خاطرنشان کرد: متاسفانه صبر همشهری‌های من کم است و باید صبورتر باشند. اگر قرار به تعویض کادر فنی باشد به سرعت که نمی‌شود این کار را کرد. خواهش می‌کنم که صبور باشند و این تیم را حمایت کنند. پتانسیل خوبی داریم. نسبت به سال گذشته پوست‌اندازی سنگینی داشتیم.

حدادیان درخصوص حمایت سپاهانی‌ها از تیم نساجی، گفت: به هر حال هر دو تیم برای یک کشور هستند. آنها کار پسندیده‌ای انجام دادند.

وی با بیان اینکه اولویت ما، تغییر کادر فنی نیست، افزود: مشکلات باید ریشه‌یابی شود. تغییر کادر اولویت آخر ما است. از همه معذرت می‌خواهم و انشالله بیشتر وقت می‌گذارم و تغییراتی ایجاد می‌کنیم که همه از دیدن بازی نساجی لذت ببرند. به دنبال کسب رتبه تک‌رقمی در لیگ هستیم. فضای مجازی و رسانه‌ها و ... حق تحلیل دارند، اما نباید به تیم ضربه بزنند. فکر می‌کنم تا نیم فصل نتایج ما بهتر خواهد شد.

#نساجی مازندران #لیگ قهرمانان آسیا
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها