نکونام و گل‌محمدی باید ادب را رعایت کنند
92997
علی موسوی: اخراج آلوز به نفع استقلال تمام می‌شود!
13 آبان 1402 09:37
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم بازی سختی را مقابل شمس آذر پشت سر گذاشته باید این ۲ امتیاز را در بازی‌های بعدی جبران کند.

روزنامه گل

علی موسوی پیشکسوت استقلال می گوید این تیم بازی سختی را مقابل شمس آذر پشت سر گذاشته باید این ۲ امتیاز را در بازی‌های بعدی جبران کند.

درخصوص تساوی استقلال مقابل شمس آذر قزوین صحبت کنید؟

شمس آذر بازی بسیار خوبی را مقابل استقلال نشان داد. این تیم ثابت کرد در دو بازی آخر خود در خانه تراکتور و فولاد اتفاقی برنده نشده و خیلی هم شرایط قابل قبولی دارد. این تیم در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد. استقلال در این بازی چند موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد و به نظرم تساوی عادلانه بود.

عملکرد خط دفاع و دروازه بان را چطور دیدید؟

محرومیت مرادمند مشهود بود و به عملکرد دفاعی تیم لطمه زد. دو گلی که این تیم به استقلال زد روی اشتباهات خط دفاعی تیم بود و جواد نکونام باید روی سازمان دفاعی تیمش کار کند البته حسین حسینی را در این بازی خوب دیدم. توپ‌های داخل ۱۸ قدم را به خوبی جمع کرد و روی گل‌های خورده هم مقصر نبود زیرا مدافعان باید توپ‌های کوتاه را دفع کنند.

دباره درگیری های لفظی نکونام و گل‌محمدی چه نظری دارید؟

هر دو باید ادب را رعایت کنند و هرکسی راجع به تیم خودش صحبت کند. احترام دو طرف باید حفظ شود زیرا هردو سرمربی تیم‌های بزرگی هستند. بروز این اتفاقات باعث می شود تمرکز هر دو مربی و دو تیم در ادامه رقابتهای لیگ برتر بهم بخورد. نکونام و گل محمدی هردو از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده و برایشان این اتفاقات خوب نیست.

درباره بازی استقلال و تراکتورسازی چه نظری دارید؟

تراکتور تیم خطرناکی است که با توجه به اینکه کمی از صدر جدول فاصله دارد قطعاً برای کسب امتیازات به زمین می‌آید. غیبت ریکاردو آلوز هافبک کلیدی تراکتور که توانایی خوبی در موقعیت‌سازی دارد به سود استقلال خواهد بود و می تواند از این نبود بازیکن بهترین بهره را ببرد. امیدوارم آبی ها 3 امتیاز این بازی را کسب کنند.

لیگ برتر هم دوباره تعطیل خواهد شد؟

تیم‌ها تا می‌خواهند راه بیفتند لیگ تعطیل می‌شود و دوباره باید بروند بدنسازی کرده و دنبال بازی دوستانه باشند. البته فیفا دی است و کاری هم نمی شود انجام داد.

#استقلال #پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها