پرسپولیس سقف را رعایت کرده که از بقیه ایراد می‌گیرد؟
92962
چینی: بلانکو زمان لازم دارد
11 آبان 1402 11:22
پیشکسوت استقلال می گوید باید به مهاجم خارجی جدید استقلال زمان داد تا شایستگی های خودش را نشان دهد.  

روزنامه گل

علی چینی پیشکسوت استقلال می گوید باید به مهاجم خارجی جدید استقلال زمان داد تا شایستگی های خودش را نشان دهد.

در خصوص برد استقلال مقابل آلومینیوم اراک صحبت کنید؟

بازی‌های این مدلی دو تیم موقعیت گل چندانی ندارند و تیمی که فرصت طلب باشد و از حداقل فرصت‌ها استفاده را ببرد می‌تواند سه امتیاز را برای خودش کند. به نظرم استقلال در این موضوع موفق بود در کل مهم سه امتیاز بود که بدست امد.

نظرتان درباره عملکرد بلانکو چیست؟

بلانکو مقابل آلومینیوم ۳۰ دقیقه بازی کرد و حتی یک پاس گل هم به سایر بازیکنان داد. این بازیکن با کیفیتی است و در ادامه با آمادگی و هماهنگی بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند.

نکونام پس از پایان بازی به عملکرد داوری معترض بود و از سوی کمیته انضباطی دچار محرومیت شد؟

داوری در این دیدار خیلی حرف و حدیث داشت و به نوعی بازی از دست داور در رفته بود. امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ اشتباهات داوری کمتر شود تا تیم‌ها کمتر اسیب ببینند. البته فکر می کنم محرومیت نکونام تعلیقی باشد و او بتواند امروز استقلال را کنار نیمکت همراهی کند.

درباره شکایت پرسپولیس از استقلال چه نظری دارید؟

کدام تیم سقف قرارداد را رعایت کرده است. خود پرسپولیس رعایت کرده که از سایر تیم‌ها ایراد می‌گیرد؟ نمی‌دانم چرا استقلال تا راه می‌افتد دنبال ایجاد حاشیه و داستان برای این تیم هستند

دیدار امروز مقابل شمس آذر را چطور ارزیابی می کنید؟

شاگردان جواد نکونام دیدار سختی مقابل این تیم پیش رو خواهند داشت چرا که شمس‌آذر تیمی ناشناخته است و باید با تمام توان برای پیروزی مقابل آنان به میدان رفت. کسب سه امتیاز این دیدار می تواند باعث تداوم پیروزی‌های آبی پوشان مقابل رقبا باشد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها