بیرانوند و کلین‌شیت در نصف بیشتر مسابقات
92961
صاحب سخت‌ترین قفس
11 آبان 1402 11:19
با عبور از هیاهوی ابتدای فصل و آن داستان عجیب پیشنهاد باشگاه استقلال به علیرضا بیرانوند، حالا کم‌کم شاهد تیتر شدن دوباره گلر پرسپولیس با محورهای فنی و فوتبالی هستیم؛ اتفاقی که حتما برای بیرو ارزشمند است. او تواناتر از این است که با خبرهای زرد و جنجالی روی بورس باشد و مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

روزنامه گل

با عبور از هیاهوی ابتدای فصل و آن داستان عجیب پیشنهاد باشگاه استقلال به علیرضا بیرانوند، حالا کم‌کم شاهد تیتر شدن دوباره گلر پرسپولیس با محورهای فنی و فوتبالی هستیم؛ اتفاقی که حتما برای بیرو ارزشمند است. او تواناتر از این است که با خبرهای زرد و جنجالی روی بورس باشد و مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد. موج جدید حرف زدن از بیرانوند شاید با مهار پنالتی استقلال تاجیکستان از سوی این دروازه‌بان آغاز شد؛ دفع توپ بسیار مهمی که در دقایق آغازین مسابقه رخ داد و باعث شد پرسپولیس جریان این بازی مهم و سرنوشت‌ساز را از دست ندهد. در ادامه هم بیرانوند با بسته نگه‌داشتن دروازه سرخپوشان در مسابقه کسالت‌بار با ملوان، به رکورد 100کلین‌شیت در دروازه این تیم رسید و بار دیگر سوژه گزارش‌ها و مطالب آماری شد.

بیرانوند تا‌کنون 176بازی برای قرمزها انجام داده و 100بار کلین‌شیت کرده است؛ یعنی در 56درصد بازی‌ها دروازه خودش را بسته نگه‌داشته است. او در نفت تهران هم 68بار بازی کرد و در 30مسابقه گل نخورد تا آمار 44درصد کلین‌شیت را از خودش به جا گذاشته باشد. پس در مجموع بیرانوند 244بازی و 130کلین‌شیت در لیگ برتر داشته و این یعنی او در 53درصد مسابقات گل نخورده است؛ آماری درخشان که بار دیگر یادمان می‌آورد با چه دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای طرف هستیم و چقدر حیف است اگر او به‌خاطر فسخ قرارداد یا رفتارها و مصاحبه‌های عجیبی که گاهی انجام می‌دهد در کانون توجهات قرار بگیرد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها