محرومیت نکونام باعث ضرر استقلال خواهد شد
92928
کارگرجم: بلانکو حرفه ای فوتبال بازی کرد!
10 آبان 1402 12:09
پیشکسوت استقلال می گوید بلانکو می تواند در بلزیهای آینده به تیم بیشتر کمک کند و البته ابراز امیدواری کرد نکونام در بازی مقابل شمس آذر روی نیمکت حضور داشته باشد.

روزنامه گل

اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال می گوید بلانکو می تواند در بلزیهای آینده به تیم بیشتر کمک کند و البته ابراز امیدواری کرد نکونام در بازی مقابل شمس آذر روی نیمکت حضور داشته باشد.

درخصوص بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک صحبت کنید؟

آلومینیوم اراک با سرمربیگری حسینی آمده بود تا بازی را هر طور شده با امتیاز تمام کند. استقلال در نیمه اول توپ را حداکثر تا پشت محوطه ۱۸ قدم تیم آلومینیوم اراک می‌برد اما پس از آن نمی‌توانست بیشتر پیش روی کند. تیم مجتبی حسینی با دفاع منسجم بازیکنانش در خط هافبک و دفاع شرایطی ایجاد کرده بود و اجازه نمی‌داد استقلال بتواند از شرایط مطلوب برای رسیدن به محوطه جریمه و در نهایت گلزنی استفاده کند .

عملکرد بلانکو در ترکیب تیم را چطور دیدید؟

بلانکو حرفه ای فوتبال بازی کرد. به موقع نفوذ می‌کرد و دیدیم که چند ارسال زمینی و هوایی خوب هم داشت که بچه ها می‌توانستند بهتر استفاده کنند. البته بلانکو از آمادگی لازم بهره‌مند نبود و شاید در آینده و هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان بتواند به مهره‌ای تاثیرگذار در خط حمله آبی پوشان تبدیل شود

در خصوص محرومیت نکونام چه نظری دارید؟

محرومیت سرمربی استقلال باعث ضرر استقلال خواهد شد چرا که حضور جواد نکونام روی نیمکت و کنار زمین یک مزیت خوب برای تیم است. البته فکر نکنم نکونام محروم شود و احتمالا او حکمش تعلیقی خواهد بود.

درباره شکایت پرسپولیس از استقلال چه صحبتی دارید؟

در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس باید بگویم دیگر به این مسائل عادت کردیم و هر کسی شکایت می‌کند یا بیانیه می‌دهد. نمی‌دانم چه زمانی قرار است این چیزها در فوتبال ما تمام شود.

دیدار مقابل شمس آذر را چطور ارزیابی می کنید؟

استقلال دیدار سختی مقابل این تیم پیش رو خواهند داشت چرا که شمس‌آذر ناشناخته و در زمین خود به دنبال پیروزی است و ابی ها باید با تمام توان برای پیروزی مقابل این تیم بازی کنند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها