افسوسی که هر روز بیشتر می‌شود
92879
چرا به النصر گل نزدی؟
09 آبان 1402 11:20
روند درخشان النصر عربستان همچنان ادامه دارد و این تیم در هفته یازدهم لیگ هم توانست با نتیجه 3بر یک مقابل الفیحا به برتری دست پیدا کند.

روزنامه گل

روند درخشان النصر عربستان همچنان ادامه دارد و این تیم در هفته یازدهم لیگ هم توانست با نتیجه 3بر یک مقابل الفیحا به برتری دست پیدا کند. النصر از 13بازی اخیرش 12مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته اما نقطه‌ضعف و پای طاووس زشت این تیم، عملکرد ضعیف در خط دفاعی بوده است. باورکردنی نیست که تیم عربستانی در 11بازی اخیرش فقط یک‌بار موفق به ثبت کلین‌شیت و بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش شده که آن هم بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بوده است!

وضعیت دفاعی نابسامان النصر چنان است که با وجود پیروزی‌های پیاپی این تیم، همچنان شاهد انتقادات شدید از کادرفنی هستیم؛ به‌طوری که لوییس کاسترو، سرمربی تیم عربستانی در نشست خبری بعد از بازی با فیحا گفته: «چرا هواداران نگران خط دفاعی‌اند و روی مسائل منفی تمرکز می‌کنند؟ چرا آنها به امور مثبت توجه نمی‌کنند؟ ما در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین گروهمان هستیم و در لیگ عربستان هم در رده دوم قرار داریم. در ۱۴بازی اخیر خود ۱۳پیروزی کسب کرده‌ایم. اگر از عملکرد ما راضی نیستید بروید و یک مربی بهتر از من را بیاورید.»

طبیعتا دعوای سعودی‌ها به‌خودشان ربط دارد اما غم‌انگیز است که فقط پرسپولیس نتوانست به النصر گل بزند، در مسابقه‌ای که آشکارا تحت‌تأثیر آن استقبال عجیب از رونالدو و کیفیت بد چمن آزادی قرار گرفته بود.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها