مدعیان تازه وارد کار را برای گلزن اول لیگ سخت کردند
92878
نساجی ترمز اسدی را در قائمشهر کشید
09 آبان 1402 11:18
رقابت‌های معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با ردوبدل شدن 21 گل در 7 مسابقه کار خود را دنبال کرد ، اما در این هفته از رقابت‌ها، خبری از تغییر در صدر جدول گلزنان نبود اما تنور رقابت برای رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌وسوم داغ‌تر شد.

روزنامه گل

رقابت‌های معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با ردوبدل شدن 21 گل در 7 مسابقه کار خود را دنبال کرد اما در مسابقات هفته هشتم، شرایط متفاوت پیش رفت و در 8 مسابقه تنها 14 گل به‌ثمر رسید که در توضیح دقیق‌تر باید عنوان کرد که 6 گل در جدال تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران ردوبدل شد و 7 مسابقه دیگر هفته هشتم لیگ برتر تنها 6 گل داشتند! در این هفته از رقابت‌ها، خبری از تغییر در صدر جدول گلزنان نبود اما تنور رقابت برای رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌وسوم داغ‌تر شد.

سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان به عنوان دو تیمی که کمترین بازی را در فصل جدید لیگ برتر انجام داده‌اند، سرانجام در این هفته از رقابت‌ها توانستند شمار بازی‌های خود را به عدد 6 برسانند. البته که ششمین بازی سپاهانی‌ها در لیگ بیست‌وسوم توأمان با حفظ روند گلزنی‌های ستاره این تیم نبود و بعد از آنکه رضا اسدی در 5 بازی اخیر توانسته بود برای طلایی‌پوشان اصفهانی گل بزند، ستاره بلندقامت سپاهانی‌ها در قائمشهر مقابل نساجی ناکام بود و نتوانست دروازه حریف را باز کند تا دستِ خالی به اصفهان بازگردد.

اسدی به رکورد افسانه‌ای نرسید!

اسدی که در این فصل صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران است، در 5 بازی ابتدایی سپاهان در لیگ بیست‌وسوم توانسته بود مقابل تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، استقلال تهران، پیکان تهران و صنعت‌نفت آبادان گل بزند تا از حیث گلزنی در 5 بازی پیاپی در آغاز یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر، با رکورد علی کریمی برابر شود اما برای تاریخ‌سازی در فوتبال ایران، اسدی نیاز به گلزنی برابر نساجی داشت که روز گذشته نتوانست در قائمشهر بدرخشد و ناکام در باز کردن دروازه رشید مظاهری بود تا نتواند رکورد تاریخی بیشترین گل زده متوالی در آغاز یک فصل را به نام خود به تنهایی ثبت کند؛ هر چند که او همچنان آقای گل لیگ بیست‌وسوم است.

دو ستاره تازه‌وارد در جمع 4گله‌های لیگِ 23

شهاب زاهدی، طالب ریکانی و محمدجواد محمدی که هفته گذشته توانستند خود را به جمع بازیکنان 4گله لیگ بیست‌وسوم خود را برسانند، در هفته هشتم نتوانستند به شمار گل‌های خود اضافه کنند و ناکام در مسیر رسیدن به صدر جدول برترین گلزنان لیگ بیست‌وسوم بودند؛ آن‌هم در حالی‌که با توجه ناکامی اسدی، این 3 بازیکن فرصت داشتند تا خود را به صدر جدول برترین گلزنان برسانند. در هفته‌ای که گذشت، امین قاسمی‌نژاد با دبل گلزنی برابر گل‌گهر سیرجان توانست خود را به جمع بازیکنان 4 گله لیگ بیست‌وسوم اضافه کند و پوریا سرآبادانی کاپیتان شمس‌آذر قزوین هم با گلزنی در دومین هفته پیاپی خود را به جمع بازیکنان 4گله فصل رساند.

پدیده 20 ساله هم مدعی کفش طلا شد!

مهرداد محمدی برای سومین هفته پیاپی ناکام در گلزنی برای استقلال بود و رضا جعفری، مهدی عبدی و مسعود زائرکاظمین هم نتوانستند به شمار گل‌های خود اضافه کنند و همچنان 3 گل زده در لیگ بیست‌وسوم دارند. در این میان، سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر در جریان تساوی 3-3 تیمش برابر هوادار، موفق شد 2 گل برای سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی به‌ثمر برساند تا با توجه به گلزنی‌اش در جدال با ملوان بندرانزلی، او هم به جمع بازیکنان 3گله لیگ بیست‌وسوم اضافه شود.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها