اگر مالک تراکتور با خمز هم نتیجه نگیرد...
92846
پاییز زنوزی!
08 آبان 1402 09:39
بیشتر از 5‌سال است که محمدرضا زنوزی‌مطلق به‌طور رسمی مالک باشگاه تراکتور تبریز شده است. او در این مدت هزینه‌های بسیار زیادی کرده و سروصدای فراوانی هم راه انداخته، اما در عمل دستاوردهای تراکتور تناسبی با این همه قیل‌وقال نداشته است.

روزنامه گل

بیشتر از 5‌سال است که محمدرضا زنوزی‌مطلق به‌طور رسمی مالک باشگاه تراکتور تبریز شده است. او در این مدت هزینه‌های بسیار زیادی کرده و سروصدای فراوانی هم راه انداخته، اما در عمل دستاوردهای تراکتور تناسبی با این همه قیل‌وقال نداشته است. در طول نیم‌دهه‌ای که بر این منوال گذشته، تراکتور تنها یک قهرمانی در جام حذفی به‌دست آورده و این در حالی است که انبوهی از مربیان و بازیکنان سرشناس و گران‌قیمت داخلی و خارجی با باشگاه کار کرده‌اند؛ از جان توشاک و لیکنز و دنیزلی و آرتور ژرژ تا اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی. ناکامی‌های تراکتور در این مدت قربانیان زیادی گرفته و افراد فراوانی هدف خشم هواداران بوده‌اند، اما معمولا شخص زنوزی قسر در رفته و در حاشیه امن بوده است. با این حال رفته‌رفته به‌نظر می‌رسد دوران معافیت آقای مالک از تحمل انتقادات رو به پایان است و نگاه‌ها به سمت او چرخیده.

تراکتور که به‌نظر می‌رسد یک روند کاملا سینوسی را در پیش گرفته، پس از شروع ناامیدکننده فصل که با 3‌شکست لیگی و آسیایی همراه بود، ناگهان پوست انداخت و 4‌برد پیاپی به دست آورد که هر 4‌تا با کلین‌شیت همراه بود و به‌نظر می‌رسید مشکلات تیم تمام شده، اما حالا باردیگر 2‌شکست پیاپی برابر شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان، تردیدها را به اردوگاه تیم تبریزی بازگردانده است. هواداران ناراحت و عصبی هستند و پاکو خمز، سرمربی صریح اسپانیایی هم بعد از بازی اصفهان به تندی علیه مدیران باشگاه موضع گرفت: «این بازی مایه آبروریزی بود. فرقی نمی‌کند این بازیکنان را چه‌کسی گرفته، اما آنها یک‌دهم انتظارات ما را هم برآورده نکردند و اگر اینطور پیش برود، نمی‌توان به آینده تیم امیدوار بود

زنوزی از ابتدای فصل متهم بود که تراکتور را بدون نظر خمز بسته و حالا پس از هر ناکامی، دوباره این اتهام با صدای بلندتر تکرار می‌شود. موضوع روشن است؛ اگر تیم با خمز هم نتیجه نگیرد، دیگر نمی‌شود تصور کرد همه مربیان و بازیکنان اشکال داشته‌اند و فقط مالک باشگاه بی‌عیب و نقص بوده است!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها