وضعیت بد کاپیتان پیشین پرسپولیس در اصفهان
92839
کمال ناکامیابی‌نیا!
08 آبان 1402 09:23
یکی از انتقال‌های پرسروصدای لیگ برتر در پنجره تابستانی اخیر، جدایی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس و پیوستن او به ذوب‌آهن بود.

روزنامه گل

یکی از انتقال‌های پرسروصدای لیگ برتر در پنجره تابستانی اخیر، جدایی کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس و پیوستن او به ذوب‌آهن بود. خب البته کمال در پرسپولیس به پایان خط رسیده بود، اما شاید انتظار نداشت اینطور خشک و خالی از مجموعه کنار گذاشته شود. به همین دلیل هم بعد از جدایی یکی، دو مصاحبه انجام داد و مراتب ناراحتی‌اش از باشگاه را علنی کرد. به‌طور مشخص او خودش را با بازیکنی مثل لئاندرو پریرا مقایسه کرد که کیفیت پایینی داشت، اما پولش را تا آخر گرفت. حتما به یاد دارید که مهاجم برزیلی هم جواب کامیابی‌نیا را داد و بعد بساطی درست شد که همه را خسته کرد.

در چنین شرایطی همه انتظار داشتند نمایش‌های کامیابی‌نیا در ذوب‌آهن را ببینند، اما فعلا آبی از کاپیتان پیشین سرخ‌ها گرم نشده است. کمال تا اینجا شروع خوبی در اصفهان نداشته. او 4‌بازی را به‌دلیل مصدومیت از دست داده، در 2 دیدار برابر استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین در ترکیب اصلی قرار گرفته و در دقایق 60و 54از زمین بیرون رفته، برابر مس رفسنجان نیمکت‌نشین بوده و تنها 26‌دقیقه به بازی گرفته شده و در جریان برتری اخیر ذوب‌آهن برابر تراکتور هم بدون هیچ توضیح خاصی از فهرست کلی تیم خط خورده است. به این ترتیب کامیابی‌نیا کلا 140‌دقیقه برای ذوب‌آهن بازی کرده و این کارنامه، کسی را در پرسپولیس بابت جدایی او متاثر نمی‌کند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها