فعال شدن بازوی رسانه ای پرسپولیس علیه استقلال
92789
سه حمله به بهانه بلانکو، عنایتی و رادو طی 48 ساعت!
07 آبان 1402 10:01
باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از هر زمان دیگری با باشگاه رقیب یعنی استقلال وارد جنگ سرد و جنگ رسانه ای شده و از هر فرصتی برای حمله به آبی پوشان استفاده می کند. تنها در 48 ساعت اخیر باشگاه پرسپولیس و نیروهای رسانه آن در 3 مورد با ربط و بی ربط به استقلال تاخته اند.

روزنامه گل

باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از هر زمان دیگری با باشگاه رقیب یعنی استقلال وارد جنگ سرد و جنگ رسانه ای شده و از هر فرصتی برای حمله به آبی پوشان استفاده می کند. تنها در 48 ساعت اخیر باشگاه پرسپولیس و نیروهای رسانه آن در 3 مورد با ربط و بی ربط به استقلال تاخته اند. اول اصلاح قرارداد چند بازیکن و در نتیجه ثبت قرارداد و صدور کارت بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی که در ادامه با شکایت سرخ پوشان علیه باشگاه هم همراه شد. این در شرایطی است که دست کم در مورد گئورگی گولسیانی باشگاه پرسپولیس خودش در اقدامی مشابه آن را تغییر داده و توانسته مجوز بازی مدافع گرجستانی خودش را بگیرد. حالا سرخ پوشان مدعی شده اند که اصلاح قراردادها برای گرفتن مجوز بازی بلانکو بازی مسخره ای است که رقیب سنتی شان به راه انداخته است. مورد بعدی پاسخ به رضاعنایتی و اعتراض و انتقاد سرمربی تیم ملی امید از همکاری باشگاه پرسپولیس بر می گردد که باز هم در جواب به عنایتی پای استقلال وسط کشیده شده است و استقلالی بودن عنایتی بهانه ای برای حمله به آبی پوشان پایتخت شده است. سومین مورد نیز به توضیح باشگاه پرسپولیس درباره جریمه 200 هزار دلاری سرخ پوشان به بوژان رادوشوویچ کروات بر می گردد. در این جا هم استقلالی ها از طعنه و تیکه پرانی رقیب در امان نمانده است و به عنوان باشکاه خاصی معرفی شده که از حمایت های خاص مالی برخوردار است.

با توجه به اینکه در کنار فوتبال خوب و داشتن یک تیم قدرتمند، داشتن دست بالا در جنگ های رسانه ای یکی از دلایل اصلی موفقیت ها و قهرمانی های پی در پی پرسپولیس در سال های اخیر به شمار می رود؛ احتمالا اینبار هم این بازوی قدرتمند به کمک یحیی گلمحمدی و شاگردانش آمده است.

در هفته های گذشته جدال لفظی و تمرکز رسانه ای پرسپولیس روی باشگاه سپاهان متمرکز بود که با یکه تازی در صدر جدول قرار داشت. در هفته های اخیر برد های متوالی استقلال با جواد نکونام اکنون آبی پوشان را به رقیب اصلی و جدی سرخ پوشان تبدیل کرده است. احتمالا این موضوع و در کنار آن منحرف کردن رسانه ها و اذهان از حاشیه های اخیر پرسپولیس از جمله اختلاف گل محمدی با درویش و مدیریت باشگاه باعث شده تا بهش رسانه ای پر رنگ تر و بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال تقابل با رقیت اصلی و سنتی باشد و از فرصتی برای این منظور استفاده کند. به هرحال این قبیل کارها هزینه خاص و چندانی برای باشگاه ندارد و اگر تمرکز رقیب را بهم نریزد و باعث فشار بر آنها هم نشود، حداقل کمک می کند تا توجهات به مشکلات و حاشیه های خودی کمتر شود.

باید دید واکنش استقلالی ها به این موضوع چگونه خواهد بود؛ آنها فعلا کارشان را با شکایت از پرسپولیسی ها شروع کرده اند، تا در آینده چه پیش آید و جدال رسانه ای دو مدعی به چه سمت و سویی برود؟!البته طرف استقلالی هم در این مدت به روش خودش در بخش رسانه ای فعال بوده و در مجموع یکی از نقاط قوت تیم های جواد نکونام اغلب فعال و با برنامه بودن بخش رسانه آن است!

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #پرسپولیس #جواد نکونام #یحیی گل محمدی #رضا درویش
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها