یحیی در مورد سروش و کنعانی زادگان بهترین تصمیم را گرفت
92749
شاه محمدی: بیرانوند برگ برنده این روز های پرسپولیس است
06 آبان 1402 09:51
آرش جعفری -مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد شاگردان یحیی گل محمدی مقابل حریف تاجیکی در نیمه اول خوب نبودند اما در نیمه دوم بهتر شدند و در نهایت برنده بازی شدند.

روزنامه گل

آرش جعفری -مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد شاگردان یحیی گل محمدی مقابل حریف تاجیکی در نیمه اول خوب نبودند اما در نیمه دوم بهتر شدند و در نهایت برنده بازی شدند.جمشید شاه محمدی در خصوص بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی سرخپوشان تهرانی همراه بود، گفت: پرسپولیس بازی را خوب شروع نکرد و به قولی حریف را دست کم گرفته بود و همین باعث شد که حریف چند موقعیت بر روی دروازه پرسپولیس خلق کند و حتی صاحب ضربه پنالتی شود. اما درست از همین زمان و دفع ضربه پنالتی توسط بیرانوند ورق بازی برگشت و در واقع آن ضربه پنالتی و سیو بیرانوند شوک مثبت به تیم داد تا درست شود.

شاه محمدی در ادامه در مورد بیرانوند و گرفتن ضربه پنالتی گفت: این دفعه اول نیست که بیرانوند ضربه پنالتی را می گیرد و در ادامه باعث می شود که سرنوشت بازی عوض شود. او قبلاً هم مقابل گل گهر با گرفتن پنالتی باعث شد شرایط بازی عوض شود و پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیاید. در بازی با استقلال تاجیکستان هم او به خوبی ضربه پنالتی را مهار کرد و پرسپولیس را به بازی برگرداند.

شاه محمدی در ادامه در مورد کار مهم بیرانوند و تاثیری که مهار پنالتی بر بازی داشت گفت: اگر آن پنالتی گل شده بود، کار برای پرسپولیس خیلی سخت می شد. حریف تاجیکی خیلی بسته بازی می کند و درکل تیم چغری است. برای همین اگر آن توپ گل می شد آن ها بسته تر بازی می کردند و پرسپولیس برای تغییر دادن نتیجه به مشکل می خورد. اما با سیو به موقع بیرانوند نه تنها گل نخوردیم بلکه تیم به بازی برگشت و شوک مثبت این موضع باعث شد پرسپولیس به خودش بیاید و توپ میدان رادر اختیار بگیرد و شما بعد از آن دیدید چند موقعیت خوب را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نهایت به گل برتری رسیدند. در ادامه و در نیمه دوم هم با تعویض های خوبی که یحیی داشت موفق شدند ضمن اداره کردن بازی گل دوم را هم بزنند و 3 امتیاز مهم را با ارائه یک بازی خوب کسب کنند.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در خصوص درگیری سروش رفیعی و کنعانی زادگان که با واکنش یحیی همراه بود و هر دو را تعویض کرد گفت: ابتدا باید بگویم کاریحیی بسیار درست بود. من این تصمیم او را تحسین می کنم. اگر او اجازه می داد این دوبازیکن به بازی ادامه دهند باعث می شدند شرایط تیم خراب شود. اما در خصوص این دوبازیکن باید بگویم هردو بازیکن بزرگی هستند اما گویا هنوز نمی دانند در چه تیمی بازی می کنند. از هر دو بازیکن انتظار می رود که در هر حالی اخلاق را رعایت کنند. این بازیکنان بر روی خودشان اسم بازیکن حرفه ای گذاشتند. حرفه ای بودن فقط به بازی کردن نیست باید در اخلاق و رفتار هم حرفه ای باشند خصوصا اینکه در پرسپولیس بازی می کنند و اینکه در یک میدان بین المللی حضور داشتند. ضربه کاشته این قدر مهم نیست که بخواهند از خجالت هم دربیایند. امیدوارم این درس عبرت خوبی برای هر دوبازیکن شود.

شاه محمدی در ادامه به بازی خوب سعید صادقی اشاره کرد و گفت: او روزخوبی را سپری کرد و باید گفت بهترین بازیکن زمین بود. 2 گل زد و نقش به سزایی در پیروزی تیم داشت. البته از نقش بیرانوند هم نمی توان به سادگی گذشت اما سعید روز بهتری را سپری کرد.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شانس صعود این تیم گفت: الان پرسپولیس وضعیت خوبی دارد اما بازی های برگشت به مراتب سخت تر است. پرسپولیس دو بازی بیرون خانه دارد اول باید با همین استقلال تاجیکستان بازی کند و سپس به مصاف النصر در عربستان برود و در نهایت در روز پایانی در تهران میزبان الدحیل است. هر 3 بازی سخت است و حکم فینال دارد. تیم ها الان شناخت خوبی از هم دارند و همین کار را مشکل تر می کند. با تمام این اوصاف پرسپولیس پتانسیل صعود را دارد و با پیروزی در تاجیکستان می تواند قدم بلندی برای صعود بردارد.

شاه محمدی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ملوان در لیگ برتر در روز یکشنبه هم گفت: پرسپولیس بازی سختی در انزلی پیش رو دارد. بازی مقابل ملوان در انزلی همیشه سخت بوده است. ملوان تیم جوان و دونده ای است و امسال هم بازی های خوبی انجام داده و برای همین نمی توانیم پیشاپیش بگوییم پرسپولیس برنده بازی است. اما این تیم پرسپولیس که روزهای خوبی را سپری می کند می تواند در انزلی برنده بازی باشد خصوصا اینکه در صدر جدول رقابت سختی با استقلال برای صدرنشینی دارد. پرسپولیس نباید در انزلی امتیاز از دست بدهد.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها