گیریم که مقصر حذف از هانگژو پرسپولیس بود
92746
چرا به مقدماتی المپیک نرسیدی؟
06 آبان 1402 09:46
شاید اگر مجری برنامه تلویزیونی به خودش اجازه نمی داد از رضا عنایتی صراحتا بپرسد که چرا از پرسپولیس تشکر نکرده است، اصلا این جنجال ها به وجود نمی آمد.اما حرفه ای گری همکار رسانه ای ما منویات ذهنی سرمربی تیم ملی امید را بیرون ریخت تا معلوم شود تشکر نکردن عنایتی از سرخ ها عمدی بوده.آن هم به دلیل اینکه پرسپولیس در بازی با هنگ کنگ اجازه ندادند که بازیکنانش در اردوی تیم امید باقی بمانند و آنها را برای بازی حیاتی بین قاره ایش فراخوانده است.

روزنامه گل

شاهین طهرانی - شاید اگر مجری برنامه تلویزیونی به خودش اجازه نمی داد از رضا عنایتی صراحتا بپرسد که چرا از پرسپولیس تشکر نکرده است، اصلا این جنجال ها به وجود نمی آمد.اما حرفه ای گری همکار رسانه ای ما منویات ذهنی سرمربی تیم ملی امید را بیرون ریخت تا معلوم شود تشکر نکردن عنایتی از سرخ ها عمدی بوده.آن هم به دلیل اینکه پرسپولیس در بازی با هنگ کنگ اجازه ندادند که بازیکنانش در اردوی تیم امید باقی بمانند و آنها را برای بازی حیاتی بین قاره ایش فراخوانده است.یعنی دقیقا همان سیاستی که تمام تیم های حرفه ای صاحب لژیونر، در پیش گرفتند و گناه آن هم طبعا بر گردن کسانی است که مسابقات آسیایی را لایق محاسبه شدن در فیفا دی ها ندانسته اند!

گلایه های عنایتی وقتی می توانست قابل قبول و پذیرفتنی باشد که ایشان در بازی های مقدماتی المپیک،که تماام افراد مد نظرش را در اختیار داشت، نتایج درخشانی کسب کرده باشد. وانگهی کیست که نداند که فوتبال ایران برای غلبه بر تیمی در سطح واندازه های هنگ کنگ اصولا نیازی به ستاره های تراز اولش ندارد. هنگ کنگی که عنایتی و تیمش قافیه را در برابر آن باختند و حذف شدند، در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های ازبکستان، سوریه و افغانستان همگروه بود. اما فدراسیون فوتبال سوریه روز 23 شهریور با انتشار بیانیه‌ای از بازی‌های آسیایی شهر هانگژو چین کناره‌گیری کرد. 3 روز بعد هم امیدهای افغانستان از حضور در این مسابقات انصراف دادند. به این ترتیب فقط دو تیم ازبکستان و هنگ کنگ در این گروه ماندند.با انصراف این دو تیم طبق قوانین هم ازبکستان و هم هنگ کنگ با هر نتیجه‌ای به مرحله حذفی صعود می‌کردند. فقط برای تعیین تیم‌های اول و دوم باید دو بار با هم بازی می‌کردند. هر دو بازی را هم ازبکستان برد و به این ترتیب هنگ کنگ بدون این که امتیازی بگیرد راهی مرحله حذفی شد. در واقع امیدهای ایران به تیمی باختند که در مرحله گروهی حتی یک امتیاز هم نگرفته بود و این مساله، شکست ایران را سخت‌تر و تحقیرآمیزتر جلوه می‌دهد.

کاش عنایتی ضعف هایش را قبول و باور کند و انرژی خودش را صرف پوشش آنها بکند، نه اینکه تمام تلاشش را معطوف به یافتن بهانه ها و گلایه هایی کند که قطعا خودش هم می داند از نظر منطق فوتبالی فاقد ارزش هستند!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها