پیش دستی مدیرعامل استقلال برای خروج از آزادی حاشیه ساز می شود؟
92697
یک چالش تازه برای وزیر و تاج و خطیر!
03 آبان 1402 16:59
اگر خبرهای منتشر شده درباره اینکه بین استقلال و پرسپولیس درست باشد، مدیران دوباشگاه و از آن مهم تر وزارت ورزش و دولت و البته فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درگیر یک چالش و مشکل بزرگ خواهند شد.

روزنامه گل

اگر خبرهای منتشر شده درباره اینکه بین استقلال و پرسپولیس درست باشد، مدیران دوباشگاه و از آن مهم تر وزارت ورزش و دولت و البته فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درگیر یک چالش و مشکل بزرگ خواهند شد. اینکه یکی از دو باشگاه پر طرفدار و مدعی که تا اینجا سایه به سایه هم برای قهرمانی پیش رفته اند و رقابت تنگاتنگی دارند به خارج از تهران کوچ داده شود و دیگری در ورزشگاه آزادی میزبان تماشاگران و رقبایش باشد اگر نگوییم غیر عقلانی و نشدنی است، دست کم بسیار پرحاشیه و پرهزینه خواهد بود.

هرچند علی خطیر از چند هفته قبل برای بردن بازی های استقلال به شهرهایی چون مشهد و کیش اعلام آمادگی کرده و مدعی شده بود در این رابطه با کادرفنی و جواد نکونام هم هماهنگ است. با این وجود در روزهای اخیر بازیکنان و مربیان استقلال در مصاحبه های جداگانه از لزوم برگزاری بازی هایشان در ورزشگاه گفته اند که نشان می دهد برخلاف آنچه که خطیر می گوید اعضای تیم موافق خارج شدن از تهران و ورزشگاه آزادی نیستند!

با این وجود احتمال دارد که موضع گیری خطیر و اعلام آمادگی اش برای خروج از تهران روی این موضوع تاثیر بگذارد و چه بسا در آینده سند و تفاهم نامه و مدرکی رو شود که در آن مدیران استقلال برای خروج از ورزشگاه آزادی درخواست یا موافقت نامه ای را امضا کرده اند!؟

رصد فضای مجازی و همچنین مصاحبه های اخیر استقلالی ها نشان می دهد که هواداران و بازیکنان مخالف سرسخت این موضوع هستند و اگر در ماجرای انتخاب بین سرخابی ها برای خروج از آزادی قرعه به نام آبی پوشان بیافتد قطعا برای مدیریت باشگاه و شخص خطیر تبعات منفی در پی خواهد داشت و شاهد افزایش نا رضایتی ها از مدیرعامل باشگاه خواهیم بود. به ویژه که خطیر در جذب بازیکن و حل مشکلات مالی هم عملکرد چندان خوبی نداشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها