مهرداد محمدی می تواند به تنهایی نتیجه را عوض کند
92696
مهابادی: استقلال حالا چشم نواز بازی می کند
03 آبان 1402 16:56
آرش جعفری - مدافع ملی پوش سابق استقلال می‌گوید این تیم هرچه در لیگ جلوتر می رود هم بهتر بازی می کند و هم بهتر نتیجه می گیرد.

روزنامه گل

آرش جعفری - مدافع ملی پوش سابق استقلال می‌گوید این تیم هرچه در لیگ جلوتر می رود هم بهتر بازی می کند و هم بهتر نتیجه می گیرد.داوود مهابادی مدافع سابق و ملی پوش استقلال وضعیت استقلال را بسیار خوب ارزیابی می کند و با بیان این جمله درباره بازی این تیم مقابل تیم هوادار گفت: استقلال در ابتدا بازی شروع خوبی نداشت و به خاطر اتفاقات بازی و چند اشتباه فاحش، ٢ بر صفر از حریف عقب افتاد، اما بعد از این دوگل تازه به خودشان آمدند و تازه فهمیدند که چه شده است. در ادامه بعد از اینکه گل اول را زدند انگار موتورشان روشن شده باشد بازی را دردست گرفتند و در طول ٩٠ دقیقه بسیار خوب بازی کردند و من عقیده دارم مستحق پیروزی بودند .البته نمی توان از نقش تماشاگران در این بازی هم به سادگی گذشت. تماشاگران با تشویق های بی امان خود تیم را رو به جلو هل دادند و به نوعی با تشویق هایی که کردند به تیم انگیزه دادند.

مهابادی در ادامه در مورد اینکه اگر استقلال در ابتدای بازی دچار شوک نمی شد آیا می توانست بازهم اینقدر خوب بازی کند و تیم هوادار را شکست دهد، گفت: پیش بینی در فوتبال سخت است اما استقلال این روزها خوب فوتبال می کند و نکونام به بازیکنان انگیزه خوبی داده است برای همین اگر استقلال آن گل‌ها را به آن شکل دریافت نمی‌کرد، شاید باز هم با همین ٣ گل می‌توانست به پیروزی برسد چون نشان داد از لحاظ کیفیت فنی، تیم برتر میدان بود.

مهابادی که حالا از وضعیت استقلال و نتیجه راضی است، می گوید: این تیم حالا چشنواز بازی می کند. نکونام تعویض‌های خوبی انجام داد و بازیکنان هم باحوصله کار را پیش بردند و توانستند بازی باخته را با نتیجه ۳ بر ۲ جبران کنند. استقلال شایسته برد بود و با این بازی، نشان داد که باید به آینده‌ امیدوار باشیم. شما مطئن باشید استقلال از این هم بهتر می شود و امسال یک مدعی جدی برای قهرمانی است.

مدافع ملی پوش سابق استقلال درباره عملکرد مهرداد محمدی که دو گل زد و یک پنالتی هم گرفت گفت: مهرداد بازیکن خوبی است و تجربه بازی در بیرون از ایران را دارد. او خوب دریبل می زند و یک به یک را به خوبی رد می شود. از سرعت خوبی هم برخوردار است و در عین حال شوت زن خوبی هم هست. برای همین باید بگویم بازیکن کاملی است و می تواند عصای دست نکونام در لیگ باشد. او مقابل تیم هوادار همه کار کرد. هم گل زد و هم پنالتی گرفت و در عین حال سرعت خط حمله استقلال را بالابرده است. او یک بازیکنی است که می تواند به تنهایی نتیجه را عوض کند.

داوود مهابادی درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر و اینکه این موضوع می تواند به استقلال ضربه بزند و باعث توقف حرکت رو به جلوی این باشد گفت: ابتدا باید بگویم این برنامه ریزی لیگ اصلا خوب نیست و به همه تیم هافشار می آورد. اما عقیده دارم استقلال شرایط بهتری نسبت به سایر مدعیان دارد. شما نگاه کنید تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و این فشار کار را برای این دوتیم مضاعف تر می کند اما استقلال فقط باید درلیگ بازی کند. بنابراین بازیکنان این تیم کمتر خسته می شوند و فشار کمتری را تحمل می کنند وهم اینکه این مساله کمک خواهد کرد که بازیکنان استقلال در هر مسابقه آماده‌تر بازی کنند. در مقابل پرسپولیس و سپاهان هر هفته ۲ بازی را باید انجام بدهند و به طور حتم فشردگی بازی‌ها برای بازیکنان سپاهان و پرسپولیس لطمات زیادی به بار خواهد آورد و احتمال مصدومیت بازیکنان‌شان بیشتر می‌شود و همین باعث می شود که امتیازات مهمی را از دست بدهند. البته بازهم می گویم فوتبال قابل پیشبینی نیست و باید جلو برویم و ببینیم چه رخ می دهد.

مهابادی عملکرد سرمربی جدید استقلال را علیرغم تمام مشکلات تیم تا به الان مثبت ارزیابی کرد و گفت: استقلال با تمام مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن درگیر است نتایج بسیار خوبی کسب کرده و توانسته انتظارات را برآورده کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. نکونام به کارش علاقه‌مند است، اما مهم این است که امکانات و شرایط برایش مهیا باشد تا کارش را بهتر انجام دهد. من قبلا هم به شما گفته بودم او نسخه وطنی کی روش است. هم با بازیکنان دوست است و هم از آن ها کار می خواهد و درعین حال برای موفقیت تلاش می کند و انگیزه بالایی برای موفقیت دارد و همین به او کمک می کند تا نتایج خوبی بگیرد.

مدافع سابق استقلال اشاره ای هم به خرید خارجی استقلال و اینکه بازی نمیکند دارد و گفت: من نمی دانم مشکل این بازیکن چیست. هرچه هست باید مدیریت باشگاه زودتر آن را حل کند. این مسئله زمان زیادی برده است و برای باشگاه استقلال خوب نیست. بالاخره بابت آن پول داده اند و از سوی دیگر نکونام هم به این بازیکن نیاز دارد. به هرحال امیدوارم مشکلات مربوط به بازیکن خارجی استقلال هم هرچه زودتر برطرف شود تا کادرفنی بتواند از وجود او در بازی‌های این تیم استفاده کند. با توجه به تعاریفی که من از او شنیده ام فکر می کنم می‌تواند به استقلال در خط حمله کمک کند و زوج خوبی برای مهرداد محمدی باشد.

مهابادی درباره اینکه گفته می شود بین پرسپولیس واستقلال باید یکی به خاطر مشکلات چمن زمین ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی از تهران خارج شود گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد زیرا استقلال به عنوان یک تیم پرطرفدار تهرانی باید با تماشاگرانش به میدان برود. البته در تمام شهر ستان ها استقلال طرفدار زیاد دارد اما درتهران است که برای بازی‌های استقلال تماشاگر زیادی به ورزشگاه می‌آید. فدراسیونباید این مشکل را حل کند چون اصلا برای فوتبال ما خوب نیست.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها