مهاجم آرژانتینی احتمالا بازی با آلومینیوم را هم از دست می‌دهد
92695
بلاتکلیفی نکو و بلانکو!
03 آبان 1402 16:55
با گذشت 6 هفته از مسابقات فصل جدید و حدود یکماه از خرید گوستاوو بلانکو، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته قرارداد این بازیکن را ثبت و برای او کارت بازی بگیرد.

روزنامه گل

با گذشت 6 هفته از مسابقات فصل جدید و حدود یکماه از خرید گوستاوو بلانکو، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته قرارداد این بازیکن را ثبت و برای او کارت بازی بگیرد. دلیل این موضوع هم همان طور که عنوان شده عبور از. قانون سقف قرارداد است و برای این منظور باید سایر بازیکنان و همچنین اعضای کادرفنی باید بخشی از قرارداد خودشان را کاهش دهند. اتفاقی که تا به امروز رخ نداده است و حتی با وجود آشتی خطیر و نکونام و پادرمیانی کادرفنی برای این موضوع همچنان بی نتیجه مانده است. در این رابطه گفته می شود بازیکنان باید حدود 10 درصد از قراردادشان را کسر کنند. گفته می شود برخی از بازیکنان دانع درشت تیم مانند مهدی مهدی پور به شرطی که تکلیف مطالبات فصل گذشته توسط مدیریت باشگاه روشن شود با این موضوع موافقت کرده اند. حالا موضوع اینجا است که علی خطیر می تواند این موضوع را برای استقلالی ها تضمین کند. یا نه؟

جواد نکونام برای تکمیل کردن پازل تاکتیکی تیمش نیاز مبرم به بلانکو دارد و از باشگاه خواسته تا هرچه سریع تر شرایط استفاده از مهاجم أرژانتینی را فراهم کند. ابتدا مدیران استقلال قول داده بودند که بلانکو برای بازی با هوادار در اختیار کادرفنی قرار بگیرد که این موضوع محقق نشد و حالا صحبت از بازی با آلومینیوم اراک است. این تاخیر و تعلل جدا از اینکه باعث می شود مهاجم آرژانتینی بدون بازی برای استقلال طبق قرارداد حقوق و دستمزدش را دریافت کند و خسارت مالی به باشگاه وارد شود، ممکن است نکنونام را کلافه کرده و باعث ایجاد یک اختلاف و مشکل جدید بین کادرفنی و باشگاه شود. شاید اگر درخشش مهرداد محمدی و گل استثنایی اش مقابل تیم هوادار نبود، سرمربی استقلال همان هفته گذشته بلاتکلیف بودن مهاجم آرژانتیتی را به روی مدیران باشگاه می آورد و عملکرد آنها را هم در ناکامی تیمش شریک می کرد. هرچند واقعیت هم این است که در ناکامی احتمالی قطعا مدیران با این عملکرد سهم تقصیر خواهند داشت.اگر همه چیز سرجای خودش بود جواد نکونام می توانست دست کم در دوبازی گذشته برابر مس رفسنجان و هوادار از مهاجم أرژانتینی استفاده کند، اما این طور نشد و با این وضعیت به احتمال زیاد بلانکو در بازی با آلومینیوم هم غایب خواهد بود و نکونام نمیداند سرانجام از کدام روز و چه میابقه ای این بازیکن را در اختیار خواهد داشت؟

#پیج رسمی روزنامه گل
تازه ترین خبرها