92686
فریبا: عملکرد استقلال در ۶ بازی‌ ابتدای لیگ شاهکار بوده/ موافق بازی بیرون از تهران نیستم
03 آبان 1402 12:23
پشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اصلا فکر نمی‌کردم استقلال در ۶ هفته‌ ابتدایی لیگ برتر ۵ پیروزی کسب کند.

روزنامه گل

بهتاش فریبا ، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال بعد از ۶ بازی در لیگ برتر، اظهار داشت: فقط یک باخت داریم که آن هم با اشتباه داوری بود و همه کارشناسان این مورد را تایید کردند. استقلال هم نتیجه و هم تعداد گل‌های زده‌اش خوب است‌. با شرایطی که قبل از آغاز فصل وجود داشت، تغییر مدیرعامل، گرفتاری مالی و عدم یارگیری مناسب، اصلاً انتظار نداشتم در هفته‌های ابتدایی از ۶ بازی ۵ پیروزی را به دست بیاوریم. شرایط بسیار سخت بوده و بازیکنان و کادرفنی شاهکار کردند.

*بازیکنان و کادرفنی استقلال میل به بردن دارند

پیشکسوت فوتبال در مورد دیدار استقلال و تیم هوادار ادامه داد: نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت که ما ۱۵ دقیقه ابتدایی خواب بودیم و به نظرم در دریافت گل‌ها تمرکز نداشتند. با اینکه ۲ گل عقب افتادند، اما کادر‌فنی تشخیص بسیار عالی داشت، تغییرات را انجام داد و بازیکنان در دقایق بعدی هماهنگ شدند. همچنین میل به بردن در بین اعضای تیم وجود داشت و در نهایت بازی را بردیم.

وی در مورد دیدار استقلال با آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر عنوان کرد: در لیگ برتر هیچ تیمی بازی آسانی ندارد. آلومینیوم تیم جوان، دونده‌ و در دفاع و ضد حمله خوب است. مجتبی حسینی که هدایت این تیم را برعهده دارد، خوبی می‌تواند به جوانانش انگیزه بدهد. اگر بتوانیم زود گل بزنیم، کار راحتی در بازی خانگی خواهیم داشت.

*بازی بدون تماشاگر مسخره است

کارشناس فوتبال درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه افزود: خیلی خوشحالم که هواداران به استادیوم می‌آیند و خوشحال‌ترم که بانوان هم می‌توانند در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند. فوتبال بدون تماشاگر اصلاً هیچ لذت و جذابیتی ندارد. قبل از این سال‌ها، فقط یک بازی استقلال و پرسپولیس سال ۷۳ به بندرعباس انتقال پیدا کرد که بدون تماشاچی برگزار شد و یک بازی مسخره بود. خداراشکر که شرایط مهیا شده تا تماشاگران زن و مرد استقلالی در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و تیم محبوب‌شان را تشویق کنند. قطعاً با حمایت هواداران از تیم، بازیکنان هم انگیزه مضاعفی خواهند داشت.

فریبا درباره کمبود بازیکن در ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال باید برای نیم فصل دوم تقویت شود، چون بازیکن کم دارد. قول دادند قرارداد بلانکو را این هفته ثبت کنند. قوانین نیم فصل دوم هم به گونه‌ای است که می‌توانند بازیکن جدید جذب کنند.

*بازی در ورزشگاه آزادی چیز دیگری است

وی در مورد برگزاری دیدارهای خانگی استقلال در ورزشگاه‌های خارج از تهران خاطرنشان کرد: اصلأ موافق نیستم استقلال بازی خانگی‌اش را بیرون از تهران بازی کند. درست است استقلال همه جای ایران هوادار دارد، اما بازی در ورزشگاه آزادی چیز دیگری است. زمانی که مسابقات رفت و برگشت است، به خاطر این است که تیم بتواند از امتیاز میزبانی خودش حداکثر استفاده را ببرد. فشاری که تماشاگران در ورزشگاه آزادی به بازیکنان و تیم حریف می‌آورند در ورزشگاه دیگری نمی‌توانند آن فشار را بیاورند.

#استقلال #بهتاش فريبا #پیشکسوت استقلال
تازه ترین خبرها