92659
نوری: محمدی نشان داد قلعه‌نویی در دعوتش به تیم ملی اشتباه نکرده است/ به مردم بگویند دلیل ثبت نشدن قرارداد بلانکو چیست
02 آبان 1402 16:24
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهرداد محمدی با عملکردش ثابت کرد امیر قلعه‌نویی در دعوت او به تیم ملی اشتباه نکرده است.

روزنامه گل

محمد نوری درباره کامبک تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر و برتری 3 بر 2 این تیم، گفت: استقلال در نیمه دوم که اصطلاحاً نیمه مربیان است، متحول شده بود. ستاره این بازی مهرداد محمدی بود که توانست دو گل بزند و یک پنالتی بگیرد. او جزو بهترین‌های استقلال بود و یک تنه نتیجه را تغییر داد. استقلال در نیمه نخست، دو گل غافلگیرانه خورد، به خصوص گل دوم که ایمان سلیمی لیز خورد و توپ وارد دروازه شد. وقتی استقلال دو گل خورد همه تعجب کردیم، ولی دلم روشن بود که این تیم طبق توانایی‌هاش می‌تواند برگردد.

وی در ادامه افزود: محمدی ثابت کرد امیر قلعه‌نویی در دعوتش به تیم ملی اشتباه نکرده است. او خلاء نفراتی مثل مهدی قایدی و محمد محبی را پُر کرده است. از آن طرف، بزرگ‌ترین پوئن استقلال در این دیدار آرامش و تمرکز جواد نکونام بود که به بازیکنان نیز انتقال داد. او با تعویض‌هایش در نیمه دوم روند تیمی را تغییر داد و نتیجه‌اش کامبک استقلال بود. بازیکنان نشان دادند ادعای قهرمانی دارند و بوی قهرمانی می‌دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عدم حضور گوستاوو بلانکو در ترکیب آبی‌پوشان تصریح کرد: استقلال کمبود بازیکن دارد و در خط حمله گوستاوو بلانکو اضافه نشده است. باید زودتر تکلیف بلانکو مشخص شود. باید به مردم توضیح بدهند مشکل عدم ثبت قراردادش چیست. اگر بحث سقف بودجه مطرح است باید یک راهی پیدا کنند. پیمان بابایی مصدوم است و مهرداد محمدی هم نمی‌تواند همه بازی‌ها را در بیاورد. ما باید خط حمله قوی‌تری داشته باشیم.

نوری راجع به دیدار آبی‌پوشان با آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: آلومینیوم تیم خوبی دارد و هفته گذشته نساجی را در قائمشهر شکست داده است. بنابراین، بازی سختی داریم. با توجه به همت و تعصبی که از بازیکنان سراغ داریم می‌توانند سه امتیاز را بگیرند، هر چند کار خیلی سختی است. این نکته را فراموش نکنیم که بازی‌های استقلال باید در تهران و آزادی برگزار شود. در بازی بیرون از خانه نه هوادار می‌تواند بیاید و نه مسائل مالی اجازه این کار را می‌دهد. امیدوارم به سرشان نزند که بازی‌های تیم را به خارج از تهران منتقل کنند.

#پیشکسوت استقلال #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها