92658
حدادی‌فر: تیم ملی در بین ۳ شانس اصلی قهرمانی جام ملت‌ها قرار ندارد/ تیم قلعه‌نویی تهاجمی‌تر بازی می‌کند
02 آبان 1402 16:22
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، این تیم در بین سه شانس اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا پیش رو جایی ندارد.

روزنامه گل

قاسم حدادی‌فر ، درباره دو بازی اخیر تیم ملی در تورنمنت اردن که منجر به قهرمانی شاگردان امیر قلعه‌نویی شد، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کشور ما دارد خیلی سخت است که با تیم‌های قوی و مطرح بازی کنیم و حضور در این تورنمنت چندان هم برای تیم ملی بد نبود. تیم ملی مقتدرانه قطر را شکست داد، تیمی که در دوره قبلی جام ملت‌ها قهرمان شده بود، ولی همچنان نیاز دارد که با تیم‌های قوی‌تری بازی کند و محکی جدی‌تر بخورد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و این نسل آخرین فرصت را دارند تا یک اتفاق بزرگ را برای تیم ملی رقم بزنند، چون خیلی از این بازیکنان بعد از جام ملت‌های آسیا طبیعتاً از تیم ملی کنار می‌روند. آنها باید انگیزه زیادی برای خوشحال کردن هواداران فوتبال در ایران داشته باشند.

حدادی‌فر در پاسخ به این پرسش که تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی چه تفاوتی با گذشته کرده است، تصریح کرد: ما در بخش تهاجمی شرایط بهتری را نسبت به زمان مربیگری کارلوس کی‌روش تجربه می‌کنیم و این تغییرات از زمان مربیگری اسکوچیچ شروع شد. الان تیم ملی تهاجمی‌تر فوتبال بازی می‌کند.

وی راجع به اینکه آیا ایران شانسی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد، گفت: آمار همه چیز را نشان می‌دهد و ما نزدیک به 60 سال است که در این جام قهرمان نشدیم. بدون شک ژاپن، کره و استرالیا شانس‌های اصلی قهرمانی هستند و من معتقدم تیم ملی در بین سه شانس اصلی قهرمانی قرار ندارد. شاید برخی بگویند که می‌توانیم از لحاظ توانایی‌های فردی شانس جدی قهرمانی باشیم، ولی فکر می‌کنم دوران این حرف‌ها تمام شده، چون فوتبال یک علم است و تیمی موفق می‌شود که برنامه‌ریزی و آینده‌نگری کرده باشد. ما چیزی نکاشتیم که درو کنیم.

#قاسم حدادی فر #تیم ملی فوتبال ایران #جام ملت هاي آسيا
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها