قدوس، دشمن خوبی برنلی
92640
چه زیبا می‌کُشی!
02 آبان 1402 10:08
در شبی که فوتبال جزیره خیره به دربی لندن بین آرسنال و چلسی بود، اتفاق غیرمنتظره برای ایرانی‌ها در ورزشگاهی دیگر رخ داد؛ جایی که سامان قدوس در آخرین دقایق بازی با برنلی و در شرایطی که تیمش با 2گل جلو بود برای برنتفورد به زمین آمد.

روزنامه گل

در شبی که فوتبال جزیره خیره به دربی لندن بین آرسنال و چلسی بود، اتفاق غیرمنتظره برای ایرانی‌ها در ورزشگاهی دیگر رخ داد؛ جایی که سامان قدوس در آخرین دقایق بازی با برنلی و در شرایطی که تیمش با 2گل جلو بود برای برنتفورد به زمین آمد. او فقط 7دقیقه زمان برای بازی داشت اما 3دقیقه بعد از ورودش به میدان با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد. این یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ برتر بود که می‌تواند وضعیت قدوس را در انگلستان تغییر بدهد؛ بازیکنی که در پایان فصل گذشته از جمع زنبورها جدا شد اما در یک اتفاق نادر پس از مدتی به این تیم بازگشت. او از ابتدای فصل عمدتا در دقایق پایانی مسابقات برنتفورد به بازی گرفته شد اما با گل بسیار زیبایی که به برنلی زد، حالا ممکن است جایگاهش در معادلات توماس فرانک، سرمربی تیم دستخوش تحول شود.

مختصر و مفید

سامان قدوس در حالی در بازی با برنلی موفق به گلزنی شد که در تمام مسابقات این فصل فقط در 4بازی و مجموعا به‌مدت 51دقیقه برای قرمزها به میدان رفته است. یک حضور 27دقیقه‌ای هم در جام اتحادیه به نام سامان ثبت شده که مجموع دقایق بازی او را برای برنتفورد در این فصل به 78دقیقه می‌رساند. با این حال هافبک ایرانی عصر شنبه گل زیبایی زد که امیدواریم منجر به افزایش سهم سامان از مسابقات تیم انگلیسی شود.

کپی یک شاهکار

داستان قدوس و برنلی جالب است. سامان در تمام مدتی که برای برنتفورد در لیگ برتر بازی کرده، فقط 2گل به ثمر رسانده است؛ هر دو هم مقابل برنلی، با شوت‌های زیبا از پشت محوطه جریمه بود و هر دو هم زمانی زده شده که هافبک ایرانی به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده است! گل قبلی قدوس هم در پاییز به ثمر رسید؛ هشتم آبان 1400و البته آن گل برای برنتفورد 3امتیازی بود. این بار هم در آخرین روزهای مهرماه شاهد حضور تعویضی قدوس مقابل برنلی بودیم که منجر به ثبت گلی بسیار زیبا به‌نام این بازیکن شد. احتمالا هواداران برنلی تا مدت‌ها با شنیدن نام قدوس حس بدی پیدا خواهند کرد!

اوضاع بهتر شده

طبیعتا شرایط برای قدوس در انگلستان بهتر شده است. ابتدای فصل انتظار نداشتیم دیگر او را در بهترین لیگ دنیا ببینیم اما حالا این اتفاق رخ داده و قدوس گل هم زده است. همزمان در تیم ملی هم باد به پرچم سامان می‌وزد. پس از رد دعوت امیر قلعه‌نویی در اردوی فروردین، شایعات قدرتمندی در مورد خداحافظی همیشگی این بازیکن از تیم ملی منتشر شد؛ مخصوصا که او در دوران کارلوس کی‌روش و دراگان اسکوچیچ نتوانست جای ثابتی برای خودش پیدا کند. با این حال سامان به اردوهای بعدی دعوت شد، آمد و مقابل تیم‌هایی مثل بلغارستان، آنگولا و قطر به ترکیب اصلی هم رسید. با ادامه این روند، او حتی می‌تواند فیکس تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشد.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها