استقلال پل صعود پرسپولیس به مرحله بعد است
92637
کرمانی مقدم: موتور گلزنی شهاب به موقع روشن شد
02 آبان 1402 10:02
آرش جعفری - هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم با توجه به برد پرگلی که مقابل پیکان به دست آورد از انگیزه خوبی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا برخورداراست.

روزنامه گل

آرش جعفری - هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد این تیم با توجه به برد پرگلی که مقابل پیکان به دست آورد از انگیزه خوبی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا برخورداراست.مرتضی کرمانی مقدم ابتدا درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی خیلی خوبی بود پرسپولیس در هر دونیمه بهتر از حریف خود بازی کرد و می توان گفت این بهترین بازی پرسپولیس تا به اینجای فصل بود. البته پیکان هم مقابل پرسپولیس باز بازی کرد و هرگز به بازی بسته روی نیاورد. هر تیم مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند نه تنها بازی قشنگ می شود بلکه می تواینم شاهد برد پرسپولیس هم باشیم. از سوی دیگر این پیروزی در روزی که بیشتر بازیکنان نامدار پرسپولیس حضور نداشتند باعث شد روحیه و انگیزه بازکنان جوان تیم بالا برود و با یک روحیه خوب برای بازی مقابل استقلال تاجیکستان آماده شوند.

کرمانی مقام در ادامه در مورد درخشش مهاجم پرسپولیس در این بازی و زدن 3 گل بعد از آن همه فشار که بر روی او بود گفت: شهاب زاهدی هم با سه گلی که به ثمر رساند به شرایط خوب خود بازگشت و فشار از رویش برداشته شد. وقتی یک بازیکن زیر فشار باشد تمرکزش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند توانایی خود را نشان دهد، ولی خوشبختانه در دو بازی گذشته زاهدی به تیمش کمک و شرایط خودش و پرسپولیس را عوض کرد. من از همان روزی که زاهدی با پرسپولیس قرارداد بست نظرم این بود که این بازیکن با توجه به اینکه قبلا در پرسپولیس بوده و شرایط را به خوبی می داند می تواند باارائه بازی های خوب موفق باشد. اما این موضوع قطعاً نیاز به زمان داشت و الان بعد از گذشت 5 الی 6 هفته از لیگ می‌بینیم که موتور شهاب روشن شده و نشان داد که چه مهاجم خوبی است. این را هم باید اضافه کنم زاهدی با توجه به اینکه در اروپا بازی کرده، تجربه بالایی دارد و این امتیاز می‌تواند به مهاجم پرسپولیس کمک کند تا پایان لیگ بازیکن مؤثری برای سرخپوشان باشد بازهم تاکید میکنم زاهدی بازیکن خوبی است و فقط به زمان احتیاج داشت. او گل‌های خوبی در دیدار با پیکان به ثمر رساند و زدن ۳ گل در یک بازی لیگ برتر، کار کمتر رخ می دهد. او می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. ضمناً باید بیشتر تلاش کند، چون توقع هواداران از او بیشتر شده تا گل‌های مهمی برای پرسپولیس بزند.

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه به بازی خوب سروش رفیعی هم در این دیدار اشاره دارد و می گوید نمی توان از بازی خوبی که سروش انجام داد به سادگی گذشت او با بیان این جمله در ادامه گفت: سروش در هفته‌های گذشته و درواقع از بازی با الدحیل در قطر نشان داده که دوباره به دوران اوج خود برگشته است. این بازیکن مقابل پیکان در هر سه گل تأثیرگذار بود و نمی توان از نقش او به سادگی گذشت و باید بگوییم در میانه زمین حرف اول را می‌زند. رفیعی در بیشتر بازی‌های این فصل پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته و شرایطش ایده‌آل بوده است. به نظر من رفیعی در صدرنشینی پرسپولیس تا این جای لیگ نقش پررنگی داشته است.

هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه در مورد بازی مهم امروز شاگردان یحیی مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با استقلال تاجیکستان راحت نیست. تمام تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خوب هستند و باید روی هر کدام از آنها حساب ویژه‌ای باز کرد و با آنالیز وارد بازی شد. این بازی خیلی حیاتی است تا پرسپولیس با برد در آن شش امتیازی شود و بتواند از این مرحله صعود کند. چیزی که تیم ما را در این بازی اذیت می‌کند مصدومیت چند بازیکن اصلی پرسپولیس است. امیدوارم حداقل ترابی با توجه به اینکه چند دقیقه مقابل پیکانبازی کرد به بازی برسد و بتواند به تیم‌شان کمک کند.

کرمانی مقدم در ادامه با بیان اینکه پیروزی برابر استقلال تاجیکستان خیلی‌ می تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: همانطور که گفتم سه امتیاز این بازی خیلی می‌تواند به صعود ما کمک کند. الان شرایط روحی و روانی بچه‌ها خوب است و بازی قبل با الدحیل را برده‌اند. امیدوارم بتوانند سه امتیاز بازی را بگیرند. ضمن اینکه در این مسابقه هواداران هم حضور خواهند داشت. فوتبال بدون آنها معنایی ندارد و عشق فوتبال به هوادارانش است. این قضیه به تیم انگیزه می دهد تا بازیکنان بهتر بازی کنند و با دست پر میدان را ترک کنند.

کرمانی مقدم در مورد اینکه کدام تیم ها از این گروه شانس بیشتری برای صعود دارند گفت: پرسپولیس و النصر شانس های اصلی صعود هستند و تیم الدحیل به شایستگی پرسپولیس نیست . البته این را به خوبی می دانید در فرم جدید لیگ قهرمانان آسیا همه تیم های دوم صعود نمی کنند و برای همین پرسپولیس اگر می خواهد حتما صعود کند باید امتیازات خوبی را جمع کند و همین بازی با استقلال تاجیکستان را مهم می کند.

#پیج رسمی روزنامه گل #آرش جعفری #پرسپولیس #شهاب زاهدی #یحیی گل محمدی #لیگ قهرمانان آسیا
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها