برای مدیران فدراسیون فوتبال
92636
خوش به حال شما که جواب پس نمی‌دهید
02 آبان 1402 10:00
همه جا حرف از محمدحسین کنعانی‌زادگان است که از وارد کردن یک رنجروور صد میلیارد تومانی به لطف همان حواله‌های معروف دولتی خبر داد و شهر را به هم ریخت.

روزنامه گل

حمید بختیاری - همه جا حرف از محمدحسین کنعانی‌زادگان است که از وارد کردن یک رنجروور صد میلیارد تومانی به لطف همان حواله‌های معروف دولتی خبر داد و شهر را به هم ریخت. خیلی‌ها به این مساله واکنش نشان دادند و چنان جنگ و جدلی راه افتاد که آخرش کنعانی عقب نشست و گفت: «شوخی کردم.» هرچند کمتر کسی جدی نبودن حرف‌های او را باور کرد.

در مورد کنعانی و بقیه بازیکنان تیم ملی، گفتنی‌ها گفته شده؛ این که چرا باید این پول مفت را بگیرند و شش تا از انگلیس بخورند؟ به علاوه در حق بقیه رشته‌های ورزشی هم ظلم می‌شود. چرا باید مدال‌آور آسیایی ایران عدس‌پلو بخورد و با اسنپ کار کند؟ همه اینها درست، اما خوش به حال آنهایی که هیچ هنری ندارند، مفت می‌خورند و می‌گردند و حتی فحش هم نمی‌خورند.

حداقلش این است که فوتبالیست تمرین می‌کند، عرق می‌ریزد و یک مهارت دارد. اینطور مواقع هم باید آماده باشد که از میلیون‌ها نفر فحش و بد و بیراه بشنود، اما خوش به سعادت مدیران فدراسیون فوتبال که در تاریکی هر کاری دل‌شان بخواهد انجام می‌دهند و کک‌شان هم نمی‌گزد. هیچ‌وقت معلوم نشد آیا واقعا مدیران فدراسیون فوتبال هم این حواله‌های واردات خودرو را دریافت کردند، همانطور که هیچ‌وقت سر از داستان آن 600 سکه طلا در فدراسیون در نیاوردیم و نفهمیدیم بالاخره کدام یک از دوستان سکه گرفته‌اند. حقیقت لای ضد و نقیض‌گویی‌های آنان گم شد و فقط تنها چیزی که به بیرون درز کرد، پاداش بیست هزار دلاری بود که حضرات بابت پیروزی بر ولز برای خودشان برداشتند و بعد هم با متواضعانه گفتند: «حق‌مان بود

به کنعانی و بقیه فوتبالیست‌ها خرده بگیرید که به حق و درست است، اما یادتان باشد عذاب‌آورتر از پاداشی که آنها می‌گیرند، وضعیت مدیران سایه‌نشین فدراسیون است که غنیمت‌ها را می‌گیرند، بی‌آنکه یک قطره عرق بریزند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها