عواقب باخت مقابل آلومینیوم برای رحمتی شاید گران تمام شود
92500
دو ماه پاییزی سرنوشت ساز برای سید در قائمشهر!
29 مهر 1402 09:35
نساجی مازندران در نخستین گام از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر ایران به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که شاگردان مهدی رحمتی شکست یک‌گله را در خانه برابر حریف اراکی متحمل شدند تا خیلی زود صدای «حیا کن، رها کن» علیه سرمربی جوان نساجی از سوی هواداران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر طنین‌انداز شود

روزنامه گل

نساجی مازندران در نخستین گام از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر ایران به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که شاگردان مهدی رحمتی شکست یک‌گله را در خانه برابر حریف اراکی متحمل شدند تا خیلی زود صدای «حیا کن، رها کن» علیه سرمربی جوان نساجی از سوی هواداران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر طنین‌انداز شود؛ آن‌هم در شرایطی‌که در نشست خبری بعد از بازی، رحمتی با خون‌سردی نسبت به شعارها واکنش نشان داد و مدعی شد که شرایط تیمش را درست خواهد کرد.

رحمتی در شرایطی در کسوت سرمربی نساجی مازندران کار خود را در پیش می‌برد که این تیم در 6 مسابقه‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران، تنها یک برد به‌دست آورده و 2 تساوی و 3 شکست در کارنامه قرمزپوشان قائمشهری به‌چشم می‌خورد. در لیگ قهرمانان آسیا هم شاگردان مهدی رحمتی گام نخست را با کسب برد 2 گله مقابل بمبئی‌سیتی هند پشت سر گذاشتند اما در بازی دوم با 3 گل مقابل الهلال عربستان مغلوب شدند. نگاهی به کارنامه نساجی نشان می‌دهد که شکست در 3 بازی اخیر (در تمامی رقابت‌ها) باعث شده تا خیلی زود هواداران نساجی به سراغ شعار علیه کادرفنی تیم‌شان بروند و در اعتراض به این شعارهای زودهنگام، وحید فاضلی مربی تیم نساجی روز گذشته از سمتش استعفا کرد.

سرمربی جوان نساجی برای سروسامان دادن به شرایط تیمش و خروج مازنی‌ها از بحران، روزگار سختی را در پیش‌روی خود می‌بیند و حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا آن‌ها برنامه فشرده‌ای طی 2.5 ماه آینده داشته باشند. با احتساب بازی برگزار شده مقابل آلومینیوم اراک، نساجی مازندران در فاصله زمانی 78 روزه باید 14 مسابقه را انجام بدهد که برگزاری هر 5 روز یک‌بار مسابقه نشان از فشردگی رقابت‌های پیش‌رو برای تیم قائمشهری دارد و رحمتی برای نجات تیمش از بحران روزهای سختی را در مقابل خود می‌بیند.

آبانِ سرنوشت‌ساز در انتظار رحمتی

شاگردان مهدی رحمتی در آبان‌ماه باید 5 مسابقه انجام بدهند که نگاهی به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ به خوبی نشان می‌دهد که شرایط سختی در انتظار مازنی‌ها است. 2 مسابقه از 5 دیدار شاگردان رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا برابر نوفباخور ازبکستان است که برای حفظ امیدها جهت صعود به مرحله حذفی، نساجی نیاز مبرمی به کسب موفقیت برابر حریف ازبکستانی دارد. سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان دیگر رقبای نساجی در آبان‌ماه هستند که به نظر می‌رسد نتایج نساجی در این 5 مسابقه می‌تواند سرنوشت مهدی رحمتی را رقم بزند؛ او در صورت کسب نتایج قابل‌قبول از این 5 دیدار می‌تواند حضورش را روی نیمکت نساجی تمدید کند اما تداوم سریال نتایج ضعیف می‌تواند باعث قطع همکاری زودهنگام رحمتی با باشگاه قائمشهری شود.

الهلال و استقلال در آذر!

مهدی رحمتی اگر بتواند جایگاه خود روی نیمکت تیم نساجی مازندران را حفظ کند، در آذرماه روزهای دشوارتری را در مقابل خود می‌بیند. از میان 5 مسابقه تیم نساجی در آذرماه، تنها 2 مسابقه آن‌ها برابر بمبئی‌سیتی و استقلال خوزستان در قائمشهر برگزار می‌شود و آن‌ها باید 3 بازی بیرون از خانه خود را برابر تیم‌های الهلال عربستان، شمس‌آذر قزوین و استقلال تهران برگزار کنند. جالب آنکه 3 سفر تیم نساجی در فاصله 15 روز باید انجام شود و این مسئله بدان معناست که در روزهای پایانی آذرماه، شاگردان مهدی رحمتی باید شرایط ویژه‌ای را تجربه کنند.

پایان نیم‌فصل در خارج از تهران

نساجی بعد از آنکه در خارج از خانه به مصاف استقلال برود، باید 3 دیدار پایانی خود در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم را در شرایطی برگزار کند که 2 بازی شاگردان مهدی رحمتی در خارج از قائمشهر خواهد بود. مازنی‌ها سوم دی‌ماه در خانه به مصاف هوادار تهران می‌روند و سپس در دیداری معوقه باید در هفته یازدهم در دیداری خارج از خانه برابر پرسپولیس قرار گیرند و در آخرین بازی نیم‌فصل نخست هم میهمان فولاد خوزستان خواهند بود. با این اوصاف، 4 بازی از 5 مسابقه پایانی نساجی در نیم‌فصل نخست براساس برنامه‌ریزی انجام شده در خارج از تهران خواهد بود که این مسئله می‌تواند برای شاگردان مهدی رحمتی دردسرساز شود.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها