تیمی که بدنساز هم نداشت
92499
اوضاع بحرانی پرسپولیس و شانسی که استقلال آورد!
29 مهر 1402 09:33
خبرمصدومیت های چپ و راست بازیکنان پرسپولیس در بازی های این تیم و این آخری در بازی تیم ملی نشان از فشردگی و وارد شدن فشار زیاد به بازیکنان این تیم دارد که تا اینجا در چند جبهه لیگ برتر، بازی های تیم ملی امید، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی بازی کرده و جنگیده اند.

روزنامه گل

خبرمصدومیت های چپ و راست بازیکنان پرسپولیس در بازی های این تیم و این آخری در بازی تیم ملی نشان از فشردگی و وارد شدن فشار زیاد به بازیکنان این تیم دارد که تا اینجا در چند جبهه لیگ برتر، بازی های تیم ملی امید، لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی بازی کرده و جنگیده اند. این سرنوشتی است که می توانست سر استقلال هم بیاید تا علاوه آرمین سهرابیان، در طول فصل یک جین مصدوم دیگر هم روی دست جواد نکونام بماند!

به خصوص که شاگردان جواد نکونام امسال در غیاب مربی بدنساز، قائدتا تمرینات و بدنسازی چندان مناسب و حرفه ای را هم پشت سر نگذاشته اند و بدن های آنها باید شکننده از باشگاه رقیب باشد. شاید اگر استقلالی ها در لیگ قهرمانان حضور داشتند و سهمیه و تعداد بازیکنان این تیم در اردو و بازی های تیم ملی بیشتر بود، امروز کار جواد نکونام بسیار سخت تر می شد. پرسپولیس و یحیی گلمحمدی بازهم آنقدر ستاره و بازیکن مطمئن روی نیمکت اش داشت و دارد بتواند تا حدودی این مصدومیت ها را مدیریت کند، اما استقلال که با نفرات کامل هم در پست هایی مثل دفاع و هافبک و وینگر لنگ می زند و با کمبود بازیکن روبرو است، اگر فقط یکی دو مصدوم دیگر غیر سهرابیان و پیمان بابایی بدهد معلوم نیست که نکونام چطور می تواند جنس تیمش را برای یک ترکیب یازده نفره جفت و جور کند.

همین حالا که بازی های استقلال فشرده نیست آبی ها سه مصدوم جدی داشتند که مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان و پیمان بابایی هستند. اگر قرار بر فشردگی بود احتمالا یکی دوجین بازیکن آسیب دیده روی دست کادرفنی و کادر پزشکی استقلال مانده بود!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها