خطیر از نکونام دفاع کرد
92307
سکوت جواد از رضایت است؟
24 مهر 1402 08:45
با گذشت چند روز از انتشار سندی مبنی بر واگذاری اختیار فسخ یک طرفه یا همان اخراج جواد نکونام به علی خطیر، سرمربی استقلال تا کنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است و دست کم نشانه ای از اختلاف یا درگیری دوباره این دونفر دیده نمی شود.

روزنامه گل

مارینا سوری - با گذشت چند روز از انتشار سندی مبنی بر واگذاری اختیار فسخ یک طرفه یا همان اخراج جواد نکونام به علی خطیر، سرمربی استقلال تا کنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است و دست کم نشانه ای از اختلاف یا درگیری دوباره این دونفر دیده نمی شود. البته واکنش سریع و محکم مدیرعامل استقلال به این موضوع و تکذیب چنین سندی هم جلوی شعله ور شدن این آتش را گرفت. خطیر در این رابطه مدعی شد:« من و سرمربی تیم دست یاعلی داده‌ایم و متحد شده‌ایم برای اینکه استقلال بتواند به موفقیت برسد. انتشار چنین چیزهایی صرفا برای ضربه زدن به اتحاد میان اعضای باشگاه و معطوف کردن حواشی به سمت استقلال است. به نظر می‌رسد حواشی دیگر تیم‌ها در روزهای اخیر سبب شده تلاش‌هایی برای ضربه زدن به آرامش استقلال صورت بگیرد. من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد شخص یا اشخاصی ضربه‌ای به آرامش تیم بزنند و خللی در روند کاری تیم ایجاد کنند. مطمئنا جواد نکونام سال‌های سال در استقلال خواهد بود. خطاب به هواداران محترم و عزیزمان هم می‌گویم اگر من در استقلال بودم و جواد نکونام بخواهد برود؛ مطمئن باشید یک روز قبل از رفتنش من استعفا می‌دهم و می‌روم.» در واقع خطیر این موضوع را به نوعی گردن باشگاه رقیب یا حامیان آن انداخت و مدعی شد برای به حاشیه راندن ماجرای قهر و فسخ قرارداد یحیی گلمحمدی این جریان را برعلیه استقلال به راه انداخته اند. البته هنوز مشخص نیست که سکوت جواد نکونام از روی رضایت است یا این سکوت و عدم موضع گیری اش برخلاف مدیرعامل باشگاه از نارضایتی او سرچشمه می گیرد؟

به هرحال واقعیت این است که غیر از رقبایی چون پرسپولیس، در داخل و اطراف باشگاه هم احتمالا شخص یا اشخاصی هستند که می خواهند استقلال با این ترکیب مدیریتی و این اعضای کادرفنی نتیجه نگیردو به قول معروف منافع آنها با ناکامی آبی ها و به حاشیه رفتن تیم تامین می شود. تا اینجا که نکونام و خطیر ظاهرا توانسته اند بر مشکلات و حاشیه ها غلبه کنند و یک همکاری مسالمت آمیز را در پیش بگیرند و آرامش بر فضای استقلال حاکم است. خبر موافقت چند بازیکن تیم برای کاهش مبلغ قراردادشان هم نشانه خوبی است که بین نکونام و خطیر آشتی برقرار است. البته باید دید در روزهای سخت هم این تعامل و همکاری همچنان وجود خواهد داشت یا صلح و دوستی خطیر و نکونام به زعم بعضی ها سست و شکننده است! فعلا که ظاهرا اولین ضربه وارد شده نتوانسته به این پیوند آسیبی بزند و همه چیز گل و بلبل به نظر می رسد. به هرحال استقلال برای حفظ جایگاه خودش در صدر جدول کار سختی پیش رو دارد و نکونام و شاگردانش نیاز به آرامش و تمرکز بالا دارند و این همان چیزی است که احتمالا منتشر کنندگان سند مورد نظر می خواستند همین موارد را نشانه بگیرند! شاید هم سکوت نکونام برای دوری کامل از این دست حواشی است تا مبادا در تله طراحی و کارگذاشته بیافتد؟!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها