رفت و برگشت بدهنگام آقای سرمربی
92263
واقعا لازم بود این شو اجرا شود؟
23 مهر 1402 12:46
یحیی گل‌محمدی به تمرین پرسپولیس برگشت تا قبل از برگزاری جلسه سرنوشت ساز امروزش با مدیران باشگاه،با بازیکنان و رسانه‌ها اتمام حجت کرده و حرف‌هایش را تمام و کمال زده باشد.

روزنامه گل

شاهین طهرانی - یحیی گل‌محمدی به تمرین پرسپولیس برگشت تا قبل از برگزاری جلسه سرنوشت ساز امروزش با مدیران باشگاه،با بازیکنان و رسانه‌ها اتمام حجت کرده و حرف‌هایش را تمام و کمال زده باشد.اما این بازگشت بدهنگام بیشتر از آنکه جنبه آرامش‌بخشی به جو تیم داشته باشد، می‌تواند شرایط را بدتر هم بکند. در این رابطه سوالاتی مطرح است که جواب قانع کننده‌ای برای آن‌ها وجود ندارد و کسی نمی‌تواند منطق دقیقی برای‌شان ارائه کند.

مهمترین سوال هواداران پرسپولیس از یحیی این است که با قهر و غیبت در تمرین و رها کردن تیم به حال خود، کدام کار پیش رفت که در صورت حضور وی در بالای سر تیمش امکان انجام آن وجود نداشت؟ آیا اگر یحیی در این چند روز تمرینات را تعطیل نمی‌کرد و آن سفر مشکوک به امارات را انجام نمی‌داد، نمی‌توانست امروز در هیات مدیره با گردنی افراشته و صدایی رسا از حق خودش و بازیکنانش دفاع کند و لازم بود که این شو اجرا شود؟

از سوی دیگر گل‌محمدی و هر مربی پرتوان وکاربلدی چون او به خوبی می‌دانند که ایجاد شکاف در میان بدنه باشگاه، بین بازیکنان و مدیران عاقبت شیرینی در پی نخواهد داشت و شاید به همین دلیل است که یحیی در پاسخی هوشمندانه به سوال همکاران ما می‌گوید که خواهان جدایی درویش نیست و می‌داند که با استعفای او هم چیزی عوض نخواهد شد.

القصه؛ فوتبال ایران لبریز از ایرادات و اشکالات فراوان است و در این واقعیت جای شکی وجود ندارد اما آیا این قبیل واکنش‌ها کمکی به ماجرا و حل مشکلات خواهد کرد؟ آیا کسی که قصد پریدن در استخر لبریز از آب را دارد نمی‌داند که قرار است خیس شود؟

#یحیی گل محمدی #پرسپولیس #شاهین طهرانی #اختصاصی گل #سرمقاله
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها