برخلاف نظر درویش و باشگاه
92200
یحیی قانونا می‌تواند فسخ کند!
22 مهر 1402 09:35
یحیی گل محمدی از دست مدیران باشگاه و درویش بسیار ناراحت است و این ناراحتی بیشتر به خاطر بازیکنانش است . 

روزنامه گل

یحیی گل محمدی از دست مدیران باشگاه و درویش بسیار ناراحت است و این ناراحتی بیشتر به خاطر بازیکنانش است . یحیی گل محمدی می گوید که باشگاه باید پاداش قهرمانی بازیکنانش در 3 جامی که در فصل گذشته به دست آوردند را پرداخت کند اما باشگاه به درخواست های یحیی آنقدر اهمیت نداد تا این مربی به باشگاه چند بار نوتیس دهد که مطالبات خودش و بازیکنان که همان پاداش ها است را پرداخت کنند اما باشگاه همانطور که گفتیم اهمیت نداد.

بالاخره این بی اهمیتی ها کار خودش را کرد و یحیی نه تنها بر سر تمرین حاضر نشد بلکه تهران را به مقصد دوبی ترک کرد.

درهمین راستا باشگاه پرسپولیس و در راس آن ها درویش اعلام کرد که تمام مطالبات یحیی را پرداخت کرده است و او نمی تواند یک طرفه فسخ کند. البته درویش می گوید که پاداش ها هنوز پرداخت نشده است.

حالا باید بگویم بر اساس شنیده ها گویا پاداش ها در قرار داد گنجانده شده اند و برای هر قهرمانی چه لیگ، چه جام حذفی و چه سوپر جام یک رقم تعیین کردند که باید پرداخت می شده است که تا کنون پرداخت نشده است. برای همین یحیی چند نوتیس داده است و بر اساس آن نوتیس ها می تواند یک قراردادش را طرفه فسخ کند اما هنوز به احترام هواداران و بازیکنانش فسخ نکرده است. او منتظر است تا باشگاه مطالبات که همان پاداش بازیکنان و خودش است را پرداخت کند در غیر این صورت می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها