شایعه در باشگاه پرسپولیس  برای جانشینی یحیی:
92199
هیات مدیره با دو مربی آلمانی صحبت کرده!
22 مهر 1402 09:14
هنوز تکلیف یحیی گل محمدی با باشگاه مشخص نشده است و بر اساس شنیده های موثق سرمربی پرسپولیس تا دوشنبه تکلیف خوش را مشخص خواهد کرد که آیا می ماند یا نه .

روزنامه گل

هنوز تکلیف یحیی گل محمدی با باشگاه مشخص نشده است و بر اساس شنیده های موثق سرمربی پرسپولیس تا دوشنبه تکلیف خوش را مشخص خواهد کرد که آیا می ماند یا نه . البته نقش باشگاه هم در این میان بسیار مهم و پر رنگ است چون اگر پاداش بازیکنان و یحیی را بابت 3 قهرمانی در یک فصل پرداخت کنند یحیی در پرسپولیس می ماند در غیر این صورت او قید کارکردن در پرسپولیس را خواهد زد.

حالادر همین را ستا از روز گذشته در اطراف باشگاه پرسپولیس شایعه شده که مدیران و اعضای هیات مدیره بیکار نشسته اند و در صورت اینکه با یحیی به توافق نرسند و نتوانند خواسته های او را برآورده کنند یک مربی خارجی بزرگ را جایگزین او کنند.

بر همین اساس گفته می شود که دو نفر از اعضای هیات مدیره با دو مربی به نام آلمانی هم صحبت های مقدماتی را انجام داده اند تا اگر یحیی نیامد تیم بدون سرمربی باقی نماند! البته صحبت از سرمربی ایرانی هم در این میان هست اما باشگاه سر مربی بزرگ می خواهد تا هواداران راضی باشند و علیه باشگاه و مدیران تیم موضع نگیرند.

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها