خط و نشان یحیی برای باشگاه و دلیل ترک سرمربی پرسپولیس:
92196
برای خودم نه، حق شاگردانم را بدهید!
22 مهر 1402 06:37
آرش جعفری - بعد از اینکه پرسپولیس ها موفق شدند گل گهر سیرجان را شکست دهند و با یک پیروزی شیرین در جشن قهرمانی سوپر جام شرکت کنند هنوز این خوشی تمام نشده بود که حواشی جدید در این تیم قبل از پایان جشن شروع شد.  

روزنامه گل

آرش جعفری - بعد از اینکه پرسپولیس ها موفق شدند گل گهر سیرجان را شکست دهند و با یک پیروزی شیرین در جشن قهرمانی سوپر جام شرکت کنند هنوز این خوشی تمام نشده بود که حواشی جدید در این تیم قبل از پایان جشن شروع شد.

یحیی گل محمدی که از شرایط باشگاه ناراضی بود بعد از پایان بازی در مصاحبه با گزارشگر تلویزیون مدعی شد حق تیمی که 3 قهرمانی در یک فصل آورده این نیست و بازیکنانش بسیار مظلوم واقع شده اند و این حق آن ها نیست.

این پایان ماجرا نبود چرا که بعد از یک روز استراحت وقتی پرسپولیسی ها برای تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند خبری از سرمربی تیم نشد و بازیکنان بدون یحیی تمرین کردند. این غیبت ادامه دار شد و یحیی گل محمدی در دو تمرین بعدی تیمش بازهم حضور پیدا نکرد تا در تمرین سوم بازیکنان هم به طبعیت از سرمربی تمرین را تعطیل کنند.

همین موضوع باعث شد، هیات مدیره باشگاه جلسه اضطراری برگزار کند تا به این اعتصاب پایان دهند اما نه تنها این اعتصاب تمام نشد بلکه سرمربی سرخ ها راهی دوبی شد تا شایعات در خصوص ترک گل محمدی از پرسپولیس بیشتر شود. تاجاییکه حتی گفته شد که یحیی با نوتیسی که به باشگاه داده است قراردادش را یک طرف فسخ کرده است !

اما درویش اعلام کرد که تمام مطالبات فصل پیش یحیی را پرداخت کرده است و او نمی تواند یک طرف فسخ کند اما نوتیس و یا همان اخطار یحیی را در باشگاه دیده است.

در همین رابطه باشگاه از مدیر برنامه های یحیی گل محمدی دعوت کرد تا درخصوص این مشکل صحبت کنند و بتوانند موضوع را حل کنند تا یحیی دوباره به تمرینات برگردد.

بر اساس شنیده های موثق روزنامه گل از جلسه هیات مدیره با مدیر برنامه های یحیی گل محمدی باید بگویم حرف یحیی که از طریق مدیر برنامه هایش به باشگاه انتقال داده شده است مربوط به حق و حقوق بازیکنانش است.

بر همین اساس یحیی به باشگاه پیغام داده است که تمام پاداش های 3 قهرمانی که فصل گذشته کسب کردند به بازیکنان پرداخت شود . یحیی بر خلاف اخبار منتشر شده به دنبال پاداش های خودش نیست بلکه به دنبال پاداش بازیکنانش است و حتی گفته اگر پاداش من را بدهدید و با بازیکنان ندهید آن را به باشگاه پس میدهد.

شایان ذکر است در این جلسه اصلا نه صحبتی از تمدید قراداد بوده و نه مسائل دیگر مثل خرید مهاجم خارجی بلکه فقط یحیی به دنبال حق و حقوق بازیکنانش بوده است. یحیی عقیده دارد باشگاه باید مطالبات شاگردانش را هر چه سریعتر بدهد.

#پیج رسمی روزنامه گل #یحیی گل محمدی #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها