نه زمانش معلوم است، نه مکانش و نه امکانش
92105
دربی در به در!
19 مهر 1402 10:03
آشفته‌بازار فوتبال ایران، یکی از عجیب‌ترین ادوارش را پشت سر می‌گذارد. به نظر می‌رسد سازمان لیگ فقط یک هفته از مسابقات فصل بیست‌وسوم را برگزار کرد تا مردم یادشان بیاید اصلا فوتبال باشگاهی هم وجود داشته و خاطرات نوستالژیک و قدیمی‌شان از تیم‌های محبوب‌شان زنده شود.

روزنامه گل

حمیدرضا درخشان- آشفته‌بازار فوتبال ایران، یکی از عجیب‌ترین ادوارش را پشت سر می‌گذارد. به نظر می‌رسد سازمان لیگ فقط یک هفته از مسابقات فصل بیست‌وسوم را برگزار کرد تا مردم یادشان بیاید اصلا فوتبال باشگاهی هم وجود داشته و خاطرات نوستالژیک و قدیمی‌شان از تیم‌های محبوب‌شان زنده شود. حالا اما بلافاصله دوباره لیگ تعطیل شده تا تیم ملی راهی تورنمنت چهارجانبه اردن شود. مسابقاتی که جمعه و دوشنبه پیش رو برگزار می‌شود و یحیی گل‌محمدی خواهان لغو آن شده بود، اما فدراسیون فوتبال این تقاضا را نپذیرفت.

نکات جالب بیشتری هم اما داریم. بازی‌های هفته هفتم در حالی برگزار شد که کل مسابقات هفته ششم و بخشی از بازی‌های هفته پنجم به تعویق افتاده بود. الان هم نمی‌دانیم اگر تیم ملی از اردن برگردد، اول کدام مسابقات برگزار خواهد شد و قرار است لیگ را از کدام نقطه پی بگیریم؟ جالب اینجاست که این وسط یک دربی هم داشتیم که کلا گم و گور شد. قرار بود این بازی مرداد برگزار شود، اما الان در نیمه دوم شهریور هنوز زمان و مکان انجام آن مشخص نیست. یک مدت گفتند شاید در قطر برگزار شود که تکذیب شد، اما الان می‌گویند ورزشگاه آزادی هم پتانسیل برگزاری این بازی را ندارد. حقیقتا که دست مریزاد!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها