نیازی که هر روز بیشتر احساس می‌شود
91988
از خط VAR رد شوید!
17 مهر 1402 05:47
پرسپولیس در حالی با یک گل موفق به شکست گل‌گهر سیرجان شد که نیمه دوم این بازی یک صحنه جنجالی داشت. 

روزنامه گل

حسین دشتی داغیانی - پرسپولیس در حالی با یک گل موفق به شکست گل‌گهر سیرجان شد که نیمه دوم این بازی یک صحنه جنجالی داشت. بازیکن گل‌گهر ضربه سری زد که به نظر می‌رسید توپ از خط دروازه رد شده، اما کمک‌داور اعتقادی به این مساله نداشت. به این ترتیب جنجال بزرگ دیگری آفریده شد که احتمالا تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت و در موردش بحث می‌شود. این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد و قطعا آخرین بار هم نخواهد بود. هر چند مسابقه یک بار، یک صحنه مشکوک این شکلی به وجود می‌آید و همه در مورد لزوم ورود کمک‌داور ویدیویی به ایران حرف می‌زنند، اما کمی که می‌گذرد این تب تند از بین می‌رود و دوباره روز از نو، روزی از نو. آیا واقعا زمان ورود VAR فرا نرسیده؟

صد البته آنچه پیش از ورود کمک‌داور ویدیویی به ایران لازم داریم، افزوده شدن به تعداد دوربین‌ها و بهبود کیفیت تصاویر است. در غیر این صورت حتی همین تصویر امروز هم جای بحث دارد و پرسپولیسی‌ها می‌توانند ادعا کنند به دلیل فقدان دوربین روی خط و زاویه آشکار، توپ به طور کامل از خط عبور نکرده است. همین داستان را سر بازی این هفته شمس‌آذر و ذوب‌آهن داشتیم و سر مسابقه مس رفسنجان و استقلال هم که کلا چیزی مشخص نبود!

به این فوتبال برسید، قبل از این که بیش از این هوادارانش را از دست بدهد، قبل از این که فاصله بزرگی که با سطح اول جهان و حتی آسیا پیدا کرده‌ایم بیش از این توی ذوق بزند. آیا واقعا متوجه دلزدگی مردم نشدید؟

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها