مدیران فوتبال ضعیف‌اند، مدیران تلویزیون ضعیف‌تر
91889
حقیقت تلخ برای صداوسیما
15 مهر 1402 09:15
دوشنبه‌شب پرسپولیس در یک شب درخشان با ارائه یک فوتبال خوب و تماشایی موفق شد با یک گل الدحیل قطر را شکست بدهد. یکی از نکات قابل توجه این بازی، چمن یکدست، هموار و چشم‌نواز ورزشگاه دوحه بود که فوتبال بازی کردن را برای هر دو تیم راحت‌تر می‌کرد. این موضوع در شرایطی که ورزشگاه‌های آزادی و نقش جهان با مشکل شدید چمن بی‌کیفیت مواجه هستند، معنادارتر هم بود.

روزنامه گل

دوشنبه‌شب پرسپولیس در یک شب درخشان با ارائه یک فوتبال خوب و تماشایی موفق شد با یک گل الدحیل قطر را شکست بدهد. یکی از نکات قابل توجه این بازی، چمن یکدست، هموار و چشم‌نواز ورزشگاه دوحه بود که فوتبال بازی کردن را برای هر دو تیم راحت‌تر می‌کرد. این موضوع در شرایطی که ورزشگاه‌های آزادی و نقش جهان با مشکل شدید چمن بی‌کیفیت مواجه هستند، معنادارتر هم بود. از قضا جواد خیابانی به عنوان گزارشگر مسابقه بارها به این موضوع اشاره کرد که دستش هم درد نکند. با این حال یک سوال از خود صداوسیما داریم؛ آیا فقط وضع چمن و مدیریت فوتبال ایران خراب است و خود شما دارید عالی کار می‌کنید؟

کاش حالا که چمن خوب دوحه را می‌بینید، کمی هم حواس‌تان به تصاویر استاندارد و بسیار باکیفیت ارسالی از مبدأ باشد. ببینید چند دوربین دارند و با چه وضوحی تصویر را برای بیننده ارسال می‌کنند. آنها به شأن و شخصیت مخاطب احترام می‌گذارند، شما اما چه می‌کنید؟ آیا همین دو هفته پیش گزارشگر عربستانی به تصاویر ارسالی از ورزشگاه آزادی طعنه نزد؟ آیا روس‌ها به تصاویر بازی سپاهان و نقش جهان نخندیدند؟ دیگر بگذریم از تصاویر اهواز و آبادان که بعضا از فیلم‌های خانوادگی سی سال پیش هم بی‌کیفیت‌تر هستند. شما حتی کیفیت تصاویر دریافتی از کشورهای دیگر را هم خراب می‌کنید. ببینید در همین مسابقه پرسپولیس و دحیل چند بار با سانسورهای بیخودی اعصاب مردم را به هم ریختید؟ بله، مدیران فوتبال ضعیف هستند، اما شما هم تفاوت چندانی با آنها ندارید. انتقاد از فدراسیون عالی و درست است، اما چه کسی باید عملکرد خود صداوسیما را به بوته نقد بکشد؟

#پیج رسمی روزنامه گل
تازه ترین خبرها