سروش رفیعی مقابل الدحیل،فراتر از آسیا بود
91884
عزیزیان: پرسپولیس در لیگ به مشکل خواهد خورد
15 مهر 1402 09:01
سعید عزیزیان دروازه بان سابق پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با گل،درباره بازی با الدحیل و شانس موفقیت سرخپوشان در لیگ و آسیا صحبت کرد.

روزنامه گل

سعید عزیزیان دروازه بان سابق پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با گل،درباره بازی با الدحیل و شانس موفقیت سرخپوشان در لیگ و آسیا صحبت کرد.

آقا سعید بازی با الدحیل چطور بود؟

عالی.من فکر می کنم یکی از قشنگترین بازی های پرسپولیس را شاهد بودیم.یک بازی هوشمندانه و تاکتیکی با مبتنی بر پاسهای کوتاه و تک ضرب.به نظرم پرسپولیس در بازی با تیم قطری خیلی چیزها را ثابت کرد.

بیشتر توضیح می دهید؟

متاسفانه بعد ازباخت به النصر،خیلی ها با نا امیدی درباره پرسپولیس صحبت کردند.حتی می گفتند این تیم توانایی صعود به دور بعد راندارد.اما دیدید که در قطر،چه بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد تیمی است که کیفیت زمین خیلی دربازی ترکیبی آنها تاثیر دارد.شما نمیی توانید به یک پزشک،مریض را بدهید و از او بخواهید با نداشتن ابزار پزشکی،مریضتان را خوب کند.پرسپولیس هم همینطور.اگر زمین خوب و باکیفیت در اختیار آنها باشد شک نکید الدحیل و النصر که هیچ! تیمهای قوی تر از آنها هم بیایند کاری نمی توانند مقابل پرسپولیس انجام دهند.

راستی الدحیل حریف قدرتمندی بود؟

بهرحال الدحیل است.باکلی بازیکن خوب و مطرح جهانی.مثل کوتینیو و... اما به نظرم آن الدحیل همیشگی نبود.بد نبود.اما زیاد قوی هم نبود.

بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل الدحیل؟

سروش رفیعی.فوق العاده بازی کرد.فراتر از آسیا.شما یک سروش رفیعی آماده در تیمت داشته باشی،خیالت از بابت ضربات شروع مجدد و میانه میدان کاملا راحت است.

امید عالیشاه هم خوب بود انصافا!

بله.امید هم خیلی خوب بود.اما به نظرم سروش چیز دیگری بود.

فکر می کنید پرسپولیس از گروه خود صعود کند؟

صد در صد.شک نکنید با اقتدار به مرحله بعد خواهد رفت.

در لیگ برتر چطور؟ چقدر شانس قهرمانی برای این تیم قائل هستید؟

فکر می کنم در لیگ به مشکل بخورند و شاید حتی شانس قهرمانی شان هم مثل سال قبل نباشد!

چطور؟

بهرحال بازی های فشرده لیگ و تداخل زمانی آن با قهرمانان آسیا باعث خواهد شد یک مقدار بدن ها تحلیل رود و خسته شوند.اما هنوز نمی توان با قاطعیت درباره این موضوع صحبت کرد.

عملکرد بیرانوند را در این مدت و در لیگ و آسیا چطور ارزیابی می کنید؟!

خب آقای بیرانوند همیشه خوب هستند.نوسان زیادی ندارد.تمرینات خوبی هم انجام می دهد و از او به غیر این هم انتظاری نمی رود.فقط من از اینکه یک دروازه بان همطراز با او در پرسپولیس نیست،احساس خوبی ندارم.

فکر می کنید دلیلش چیست؟ خودش نمی خواهد یا واقعا سنگربان همطراز با اونداریم؟

من از نزدیک نمی دانم در تیمشان چه می گذرد و ایده مربیانشان را نمی دانم.اما خوب می دانم که نبود یک گلر خوب و همسطح بیرانوند،برای آینده حرفه ای اش هم تاثیر مثبتی ندارد. ممکن است انگیزه اش از بین می رود و همیشه هم احساس ثبات می کند.یعنی من فیکس هستم.البته من باشناختی که از ایشان دارم،خوب می دانم باتوجه به شرایط خوب تمرینی اش و حرفه ای بودنش،این موضوعاتی که عرض کردم در او شاید صدق نکند.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس #یحیی گل محمدی #شهاب زاهدی #سروش رفيعي #امید عالیشاه
تازه ترین خبرها