وقتی یحیی خواهان لغو اردوی تیم ملی است
91881
پایان ماه‌عسل؟
15 مهر 1402 08:54
به‌ نظر می‌رسد ماه‌عسل مربیان باشگاهی و تیم ملی به پایان رسیده و اختلالات پی‌درپی در برنامه مسابقات لیگ برتر، باعث ایجاد اصطکاک شده است.

روزنامه گل

به‌ نظر می‌رسد ماه‌عسل مربیان باشگاهی و تیم ملی به پایان رسیده و اختلالات پی‌درپی در برنامه مسابقات لیگ برتر، باعث ایجاد اصطکاک شده است. همانطور که می‌دانید مسابقات لیگ برتر چیزی حدود یک‌ ماه به‌دلیل برگزاری لیگ قهرمانان و بازی‌های آسیایی تعطیل بوده و اواخر مهرماه هم قرار است باردیگر شاهد وقفه در مسابقات باشیم؛ به این دلیل که تیم ملی راهی تورنمنت چهارجانبه اردن خواهد شد. شاگردان قلعه‌نویی قرار است جمعه 21مهر مقابل اردن به میدان بروند. در دیگر بازی این تورنمنت هم عراق و قطر با هم مواجه می‌شوند و روز دوشنبه بعدش رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود، حالا اما یحیی گل‌محمدی استارت اول را زده و خواهان تعطیلی این فیفادی شده است.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل گفت: «مشکل بزرگی که داریم عدم‌حضور در شرایط مسابقه است. متأسفانه لیگ کشورمان به‌علت بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ دیداری نداشته ایم و یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای خود تیم ملی امیدمان است. شاید الان جای این مسائل نباشد اما از فدراسیون و تیم‌های لیگ‌برتری می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر فوتبال باشگاهی ایران باشند، چون لیگ به شرایط سختی می‌رسد و عدم‌برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه می‌زند. امیدوارم یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود.» این شاید نخستین چالش مربیان ایرانی با سرمربی تیم ملی باشد؛ داستانی که پایانش مشخص نیست. آیا فیفادی بعدی لغو می‌شود؟ بعید به‌نظر می‌رسد.

#پیج رسمی روزنامه گل #پرسپولیس
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها