مظلومیت گل در انتقاد از عیوب عیان
91880
اختناق تاج
15 مهر 1402 08:53
دراسیون فوتبال ایران برای تماشا و تهیه گزارش از بازی نساجی و الهلال در تهران، به خبرنگار و عکاس روزنامه گل مجوز حضور نداد تا دقیقا مشخص شود که راهکار تاج و زیردستانش برای برخورد با مخالفان «حذف کامل» است!

روزنامه گل

شاهین طهرانی /سردبیر- فدراسیون فوتبال ایران برای تماشا و تهیه گزارش از بازی نساجی و الهلال در تهران، به خبرنگار و عکاس روزنامه گل مجوز حضور نداد تا دقیقا مشخص شود که راهکار تاج و زیردستانش برای برخورد با مخالفان «حذف کامل» است! باید خداوند را هزاران بار سپاس کرد که این آقایان در مناصب بزرگ‌تر و جدی‌تری جایی برای خود پیدا نکرده‌اند و گرنه به نظر شما کسانی که از ترس منتقدان ورزشی ساده دست به حذف رسمی آنها زده و برای شان اختناق ایجاد می‌کنند، در صورت داشتن قدرت و سلاح کاراتر از چه نوع حذف‌هایی استفاده می‌کردند؟!

البته این اقدام غیرقانونی فدراسیون فوتبال تاج(که پس از ثبت پیروزمندانه فاجعه «ویلموتس گیت» و مصون ماندن از تبعات آن،موفق شده با سرعت عجیبی از پنج ستاره به سمت پنج پوچ حرکت کند)در دورانی که هیچ نکته‌ای از دید دوربین‌های متعدد همکاران -و حتی تماشاگران- جا نمی‌ماند، قطعا بی‌فایده و بی‌ثمر است و نمی‌تواند جلوی انجام وظایف ما را در راه انعکاس حقایق و جنگ با زشتی‌ها بگیرد اما برای شناخت روحیات و سیاست‌های آقایان حتما نشانه بسیار مهمی است!

البته در این میان باید به مظلومیت و بی‌پناهی مطبوعات رسمی و قانونی کشورمان هم اشاره‌ای شود. آیا روزنامه گل مرتکب خلاف مطبوعاتی شده است؟ اگر چنین است که باید شکایات آقایان از طرق قانونی مورد بررسی قرار بگیرد تا اگر محق هستند حتی منجر به تعطیلی روزنامه هم بشود. نه اینکه گروهی که به مسوولیت رسیدند ناگهان تصمیم به حذف فیزیکی(!) منتقدان بگیرند. آیا ریاست‌جمهوری(در دوره‌های مختلف) هم در نشست‌های خبری‌شان فقط به مطبوعات همسوی خود اجازه حضور می‌دهند؟شما این رفتار را از کجا آموخته‌اید؟

انداختن توپ این حذف دیکتاتورمآبانه،به زمین نهادهای امنیتی و وزارت ورزش و سنگر گرفتن دروغین در پشت آنها هم نوبرانه جدید دوستان ماست. اگر هر خبرنگاری از نظر نهادهای امنیتی و وزارت خانه‌های محترم ارشاد و ورزش موردی داشته باشد در وهله اول کارت فعالیتش باطل شده و این امر به رسانه مربوطه هم اطلاع داده می‌شود،نه اینکه نامشان از یک بازی ساده حذف شود.لطفا به شعور ما توهین نکنید!

#پیج رسمی روزنامه گل #فدراسیون فوتبال #مهدی تاج
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها