رویه عجیبی که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است
91876
انتقاد نکن تا به ورزشگاه بیایی!
15 مهر 1402 08:45
این روزها فوتبال ایران به شکل عجیبی اداره می‌شود که به نوعی متد حاکم در جنوب ایتالیا را تداعی می‌کند.

روزنامه گل

این روزها فوتبال ایران به شکل عجیبی اداره می‌شود که به نوعی متد حاکم در جنوب ایتالیا را تداعی می‌کند. البته نه از لحاظ فوتبالی که از لحاظ رابطه‌ای! مدیران فدراسیون به دفعات نشان داده‌اند تاب چندانی برابر انتقادات ندارند و احتمالا این موضوع نشان از عملکرد بی عیب و نقص آنها دارد. در کنار نتایج ناامید کننده تیم ملی امید و کشمکش‌های فراوانی که پیرامون دیگر بخش‌های فوتبال مملکت وجود دارد، فدراسیون فوتبال اخیرا یک شاهکار دیگر هم داشته که کمتر به آن پرداخته شده است. آن هم چیزی نیست جز برگزاری بی عیب و نقص! دیدارهای آسیایی پرسپولیس و نساجی. درست است که روی کاغذ پرسپولیس میزبان النصر و نساجی هم میزبان الهلال بودند اما قصه اینجاست که تمام بار هماهنگی روی دوش فدراسیون بود؛ از عوامل برگزاری مسابقه که از سمت AFC به تهران آمده بودند تا ساماندهی‌های جانبی و البته مدیریت حضور خبرنگاران.

دردآور آنجاست که مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال برای ساماندهی و توضیح به انبوه خبرنگاران فعالی که بنا به دلایل واهی موفق به دریافت کارت پوشش بازی نشده بودند، خطاب به یکی از حضار به شکلی عجیبی از عدم اختصاص آی دی کارت سخن گفت. با این توجیه که فرد مورد نظر رسانه‌اش زیاد از فدراسیون و رییس آن انتقاد می‌کنند و خبری از اجازه ورود به ورزشگاه نخواهد بود!

ای کاش آقایان به جای آنکه روی قوه حساسیت‌شان کار کنند، کمی قوای مدیریتی و جنبه خود را بالا ببرند و انتظار نداشته باشند در روزهایی که فوتبال ایران دوران خوبی را سپری نمی‌کند، با گروکشی و محروم کردن خبرنگاران از حضور در ورزشگاه و پرداخت به وظیفشان به نتیجه مطلوب برسند. ببخشید اگر یک نفر در این میان عریان بودن پادشاه را دید و آن را فریاد زد!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها