رویکرد جدید مدیرعامل استقلال در بحث پرداخت پول بازیکنان؛
91742
با هرکس قرارداد مطالبات قبلی‌تان را بستید از خودش بگیرید
09 مهر 1402 13:13
شاید در تاریخ باشگاه استقلال، هواداران این تیم چنین وضعیتی را در این مجموعه تجربه نکرده باشند.

روزنامه گل

سیدیاسر رضوی/ شاید در تاریخ باشگاه استقلال، هواداران این تیم چنین وضعیتی را در این مجموعه تجربه نکرده باشند. تیمی پر از ابهام و سوال برای هواداران که نه کادرفنی و نه کادر مدیریتی باشگاه جوابی برای آن ندارد و هر روز هم شاهد یک مساله و مشکل جدید در این تیم هستیم.

بعد از رفتن آجورلو مشکلات استقلال دو چندان شد؛ جایی که عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و انباشته شدن بدهی‌ها کار را به لیگ بیست و سوم رساند تا قراردادهای آنچنانی بازیکنان این تیم و بحث سقف بودجه، کار را برای جواد نکونام و برنامه های سرمربی امسال آبی های پایتخت برای جذب نفرات مدنظرش با مشکل مواجه کند.

با این حال با رفتن حجت کریمی و آمدن علی خطیر که این روزها مدام فشار برای کناره گیری او از سوی هواداران بیشتر از قبل می شود، حل نشد و بازیکنان تا چند روز پیش که 10 درصد قراردادشان، آنهم بعد از تعطیلی چند روز تمرینات به حساب شان ریخته شد، کار را به کل تعطیل کرده بودند.

در حالی که به زعم بازیکنان استقلال، آنها باید تا الان نزدیک به 30 تا 35 درصد قرارداد خودشان را مثل سایر تیم ها دریافت می کردند، حالا در حالی تنها بخش اندکی از مطالبات امسال خودشان را گرفته اند که ماجرای پول فصل گذشته شان و بدهی که مجموعه باشگاه به آنها دارد در هاله ای از ابهام است.

این موضوع اما در حالی از سوی بازیکنان پیگیری می شود که جالب است بدانید اصلا گویا اراده ای برای پرداخت این پول فعلا با اینکه تیم اسپانسر جدیدی را گرفته وجود ندارد. طبق شنیده ها از یک نزدیک به باشگاه استقلال، گویا علی خطیر رویکرد متفاوتی را برای پرداخت مطالبات بازیکنان در پیش گرفته است.

بعد از اینکه قرار شد 10 درصد به بازیکنان پرداخت شود، سوال این بازیکنان و پیگیری شان همان طور که گفته شد این بود که کی قرار است طلب سال قبل را بگیرند که با جواب جالبی از سوی علی خطیر مواجه شدند.

گویا علی خطیر به بازیکنان گفته برنامه او در حال حاضر با توجه به شرایط مالی حاکم بر باشگاه تنها بر پرداخت مطالبات امسال بازیکنان متمرکز بوده و به دادن پول فصل گذشته آنها تا مشخص شدن منابع مالی، فکر نمی کند.

مدیرعامل استقلال حتی در پاسخ به ناراحتی بازیکنان بابت چنین جوابی که به آنها داده به گفتن این جملات بسنده کرده است: «من چرا باید پول دیگران را بدهم و مطالبات خودتان را بروید از آنهایی که با شما قرارداد بستند، بگیرید چون پولی نیست و به من ارتباطی ندارد. من اگر این کار را بکنم آن وقت هواداران اگر بروم به راحتی می گویند که خطیر کاری نکرده اما برنامه من امسال دادن پول این فصل شماست تا اگر رفتم بگویید پول امسال ما را داد و رفت. اگر خیلی دنبال مطالبات فصل گذشته خودشان هستید، می توانید از مدیران قبلی شکایت کنید وگرنه باید منتظر بمانید تا پول برسد.»

این مبنای جالبی که علی خطیر در پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال در نظر گرفته بدون شک بحران جدیدی برای آبی پوشان پایتخت به همراه خواهد داشت. آن هم در حالی که به تازگی با پادرمیانی علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی و در غیاب بزرگان استقلال، یک مقدار جو قهرآلود میان مدیرعامل و سرمربی آبی های پایتخت بهبود پیدا کرده است. آنجا که خطیر به جای آرام کردن تیم آنهم با ادعای اینکه او و نکونام هر دو در یک کشتی سوار هستند، اینچنین جو را ملتهب می‌کند.

حالا باید دید علی خطیر که به تازگی بعد از مدت ها توانسته با جذب یک اسپانسر بازیکنان قهر کرده را به تمرینات برگرداند، تا کجا می تواند این سیاست را ادامه دهد و چقدر در ادامه به فکر حل دیگر مشکلات باشگاه در بحث مالی است.

#سیدیاسر رضوی #پیج رسمی روزنامه گل #استقلال #علی خطیر #جواد نکونام
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها