در فضای مجازی دست به دست می شود:
91684
درخواست اخراج خطیر
08 مهر 1402 09:57
مهاجم آرژانتینی استقلال با وجود جلساتی که خودش و مدیر برنامه هایش با مدیران باشگاه داشتند و ظاهرا هم موفقیت آمیز بوده اند،  نه تنها همچنان در تمرینات آبی پوشان غیبت دارد که حتی به شکل رسمی از این بازیکن با پیراهن تیم جدیدش رونمایی نشده است!

روزنامه گل

مهاجم آرژانتینی استقلال با وجود جلساتی که خودش و مدیر برنامه هایش با مدیران باشگاه داشتند و ظاهرا هم موفقیت آمیز بوده اند، نه تنها همچنان در تمرینات آبی پوشان غیبت دارد که حتی به شکل رسمی از این بازیکن با پیراهن تیم جدیدش رونمایی نشده است! درباره اینکه مشکل گوستاوو بلانکو چیست، هنوز به طور رسمی از طرف مسئولان باشگاه یا این بازیکن آرژانتینی و مدیربرنامه هایش اظهار نظر صورت نگرفته است. هرچند طبق شایعات و اخبار غیر رسمی موضوع اصلی عبور باشگاه از سقف قرارداد تعیین شده است و برای ثبت و رسمی شدن این خرید، لازم است تا بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی کسر شود. تا آن زمان طبیعی است که بلانکو در تمرینات استقلال شرکت نکند و در کنار شاگردان جواد نکونام قرار نگیرد. جالب و عجیب اینکه هیچ کدام از مدیران و مسئولان باشگاه و تیم استقلال درباره دلیل طولانی شدن ثبت قرارداد بلانکو هیچ توضیح شفاف و روشنی نمی دهد و نمی گوید علت این همه جلسه و طولانی شدن روند جذب این مهاجم خارجی چیست و چه برنامه ای برای حل و فصل آن دارند. در نتیجه هواداران ناراضی یا شایعات را باور می کنند و یا مانند این روزها برعلیه مدیریت باشگاه موضع گیری می کنند.

از طرف دیگر همان طور که از ابتدا هم قابل پیش بینی بود پروژه خرید جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی هم شکست خورد و این بازیکن سرشناس سر از لیگ یونان درآورد. جالب اینکه با وجود منتفی شدن این خرید بازهم هیچ کدام از استقلالی ها توضیح نمی دهد که اصلا روند مذاکرات چطور پیش رفت و چه مشکل یا اختلافی وجود داشت که به توافق منجر نشد؟ اگر موضوع صرفا بحث سقف بودجه بود که از همان ابتدا مدیران باشگاه می دانستند دخل و خرج استقلال چگونه است و امکان جذب بازیکن خارجی را دارد یا نه؟ حالا اگر سقف پر بود اولا چرا علی خطیر وعده جذب دو بازیکن خارجی را داد که البته هنوز همان خرید اول یعنی مهاجم آرژانتینی نیم هم بند مانده استو اصولا با چه هدف و انگیزه مذاکره با ستاره ازبک را شروع کرد؟ اگر هم مشکل سقف بودجه وجود ندارد پس باید دلیل شکست خوردن مذاکرات شفاف سازی شود تا هواداران بدانند اصل ماجرا چیست و این تصور در آنها ایجاد نشود که از سوی خطیر و مدیریت باشگاه بازی خورده اند! به نظر می رسد موضوعی که مدیران استقلال باید بیش از هرچیز نگران آن باشند از دست دادن پایگاه اجتماعی است؛ وقتی هواداران در مقابل تمام این سوال و ابهام ایجاد شده منتظر هسند تا واقعیت ماجرا را فقط از زبان جواد نکونام بشوند، یعنی دیگر اعتمادی به خطیر و همکارانش ندارند! شاید درخواست اخراج خطیر اینقدر در فضای مجازی و بین هواداران استقلال دست به دست نمی شد.

آنچه که مشخص است عملکرد خطیر در باشگاه و به ویژه در بحث نقل و انتقالات و از آن مهم تر سکوت مدیران یا توضیحات نا کافی و نپذیرفتنی آنها درباره ناکامی های متعدد در خرید بازیکن درجه یک باعث شده تا بخشی از هواداران کارنامه حجت کریمی را هم از مدیر فعلی باشگاه بهتر و درخشان تر بدانند و خواهان برکناری خطیر و همکارانش شوند که روزی با سلام و صلوات همین هواداران پا در باشگاه گذاشتند!

#پیج رسمی روزنامه گل #استقلال
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها