یحیی به او اعتقاد ندارد، اما نیاز دارد
91678
نوبت نبیل
08 مهر 1402 09:46
بعد از حرف و حدیث‌های فراوان سرانجام قرارداد نبیل باهویی با پرسپولیس به ثبت رسید؛ مهاجمی که آمار ناامیدکننده‌ای دارد و صرفا از روی اضطرار و در آخرین روز پنجره نقل ‌و انتقالات سرخپوش شد.

روزنامه گل

بعد از حرف و حدیث‌های فراوان سرانجام قرارداد نبیل باهویی با پرسپولیس به ثبت رسید؛ مهاجمی که آمار ناامیدکننده‌ای دارد و صرفا از روی اضطرار و در آخرین روز پنجره نقل ‌و انتقالات سرخپوش شد. از همان زمانی که این مهاجم 32ساله سوئدی جذب شد، خیلی‌ها گفتند او را مدیران باشگاه گرفته‌اند و یحیی گل‌محمدی از استخدام این بازیکن اطلاع نداشته است. با این همه کمتر کسی انتظار داشت خود یحیی هم موضوع را تأیید کند اما این اتفاق رخ داد و گل‌محمدی در مصاحبه‌ای کوتاه به صراحت از جذب باهویی ابراز ناخرسندی کرد. خب البته رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس توضیحات خاص خودش را دارد و می‌گوید پول کافی برای جذب مهاجم مورد نظر یحیی وجود نداشت اما بعید است این حرف‌ها باعث رضایت هواداران و کادر فنی پرسپولیس شود.

در هر صورت امروز در موقعیتی هستیم که یحیی در فقر شدید مهاجم، یک فوروارد ناخواسته دارد؛ سؤال این است که آیا او را بازی می‌دهد یا نه؟ پرسپولیس جلوی الدحیل نیاز شدید به کسب امتیاز دارد و این در حالی است که وحید امیری هم از حضور در این دیدار محروم است. از سوی دیگر شهاب زاهدی هم با وضعیتی که دارد شاید گزینه حضور در ترکیب اصلی نباشد، بنابراین واقعا نبیل شانس دارد به میدان بیاید. بعضی‌ها هم می‌گویند حالا که برخی مهاجمان منتخب یحیی مثل اوساگونا، استوکس، تمیروف و پریرا آن وضعیت را داشتند، بگذارید یک‌بار هم به نبیل باهویی اعتماد کنیم؛ اگرچه او در تیمی مثل القطر قطر هم موفق به گلزنی نشده باشد!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها