صحبت های عضو هیات مدیره استقلال به شایعات دامن زد
91549
جدایی محبی و قایدی تعمدی بود؟
04 مهر 1402 10:44
قرارداد بازیکنان در سال گذشته ۴۸۰ میلیارد تومان بود و امسال با افزایش ۲۰درصد قراردادها، هزینه های باشگاه به ۵۲۰ میلیارد می رسید؛ با این شرایط به سختی توانستیم سقف قرارداد را اجرا کنیم.

روزنامه گل

قرارداد بازیکنان در سال گذشته ۴۸۰ میلیارد تومان بود و امسال با افزایش ۲۰درصد قراردادها، هزینه های باشگاه به ۵۲۰ میلیارد می رسید؛ با این شرایط به سختی توانستیم سقف قرارداد را اجرا کنیم. سقف قرارداد ما ۳۰۰ میلیارد تومان بود که با جدایی محبی، قائدی، غلامی و سیلوا توانستیم این هزینه ها را کم کنیم و سقف را رعایت کنیم.» این بخشی از صحبت های علیرضا خانی عضو هیات مدیره باشگاه است. این صحبت ها چنین شائبه و شایعه کم کاری عمدی باشگاه و علی خطیر در حفظ محبی، قایدی چندان هم بی ربط نبوده است! حتی در ماجرای امیرحسین حسین زاده هم همچنان سوالات و شبعات زیادی باقی است و توضیحات خطیر در این مورد هم چندان قانع کنند نبود، او درباره اینکه چطور باشگاه تراکتور ادعا کرده برای رضایت نامه این بازیکن 200 هزار دلار پرداخت کرده است، اما باشگاه استقلال مدعی شده مبلغ رضایت نامه این بازیکن 800 هزار دلار اعلام کرده، فقط صحبن های قبلی را تکرار کرد و مشخص نشد این اختلاف 600 هزار دلاری بین دو باشگاه ایرانی چیست و چرا باشگاه بلژیکی برای معامله با آبی ها اینقدر سنگ اندازی می کند و راحت با باشگاه تبریزی کنار آمده است؟!

به هرحال عضو هیات مدیره هم در صحبت های اخیرش تاکید کرده است که باید هزینه های حدودا 520 میلیاردی فصل جدید را به 300 میلیارد تومان کاهش پیدا می کرد و این مهم با جدایی چند بازیکن دانه درشت میسر شده است. به هرحال شاید در این رابطه ایرادت چندانی هم به مدیریت باشگاه وارد نباشد، چرا مجبور و ملزم به رعایت قانون سقف بودجه بودند و حتی می شود را این موضوع به نوعی بدشانسی آنها هم قلمداد کرد که در چنین شرایطی وارد باشگاه شده اند. به هرحال اعتراف خانی به اشتباه بودن پذیرش مسئولیت در استقلال نشان می دهد که شرایط مالی و مدیریتی این باشگاه اصلا خوب نیست. استقلال برای کاهش هزینه ها ستاره های اصلی خودش را از دست داد و با این وجود نسبتا خوب نتیجه گرفته است، اما برخلاف استقلال قایدی و محبی در تیم های جدید خودشان شرایط خوبی ندارند و سیلوا هم که کلا بدون تیم است! البته از این طرف مشکلات مالی باشگاه استقلال هم حل نشده و هنوز میزان قابل توجهی از مطالبات فصل قبل بازیکنان باقی مانده و ریالی از قرارداد فصل جدید پرداخت نشده است. شاید اگر مشکلات مالی حل و فصل می شد امروز مدیریت باشگاه به خاطر جدایی ستاره ها اینقدر تحت فشار نبود و مورد انتقاد قرار نمی گرفت. در آن مقطع باشگاه استقلال مدعی شد بپرتعالی ها حاضر به واگذاری محبی نیستند. نامه ای منتشر کردند که در آن باشگاه الاهلی اعلام کرده بود به قایدی نیاز دارد و فروشی نیست. همچنین گفته شد که سیلوا حاضر نشده برای حضور در استقلال با باشگاه مذاکره کند. در آن زمان هم شایعات و شائبه هایی مطرح بود که این موارد درست نیست و باشگاه خودش اراده جدی برای حفظ این بازیکنان ندارد. اکنون صحبت های اخیر عضو هیات مدیره دوباره به این شایعات دامن می زند!


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها