وقتی هواداران به مدیریت باشکاه اعتماد نمی کنند
91548
در انتظار واکنش رسمی اسپانسر جدید استقلال!
04 مهر 1402 10:20
در شرایطی که باشگاه استقلال از رایتل به عنوان اسپانسر جدید خودش رونمایی کرد، صفحه رسمی این شرکت مخابراتی هنوز واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده است.

روزنامه گل

در شرایطی که باشگاه استقلال از رایتل به عنوان اسپانسر جدید خودش رونمایی کرد، صفحه رسمی این شرکت مخابراتی هنوز واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده است. این موضوع در فضای مجازی با واکنش بخشی از هواداران استقلال روبرو شده است و این موضوع را با دیگر اخبار رسمی باشگاه مقایسه کرده اند. از جمله خرید گوستاوو بلانکو که با گذشته چند هفته از رونمایی رسمی باشگاه به شکل رسمی از این بازیکن رونمایی نشده و حتی در تمرین آبی پوشان هم شرکت نکرده است و تازه مدیربرنامه های اصلی اش وارد تهران شده تا احتمالا با انعقاد قرارداد رسمی و نهایی از این مهاجم آرژانتینی دوباره و اینبار با پیراهن استقلال رونمایی شود!

در مجموع تاخیر ها و تناقض های عجیب باعث شده تا اعتبار و اعتماد دست کم بخشی از هواداران به رسانه رسمی باشگاه کمتر شود! در گذشته هم اتفاق هایی از جنس مهاجم آرژانتینی اتفاق افتاده است و این موضوع فقط به یکی دو مورد محدود نمی شود. در این شرایط به نظر می رسد بعد جواد نکونام و بازیکنان، هواداران هم اعتماد خودشان را به باشگاه از دست داده اند و به هر خبری که از این کانال منتشر می شود شک و تردید دارند. البته معمولا در استقلال اخبار درست و نهایی دوبار اعلام و رونمایی می شود و اعتبار این دست خبرها بیشتر است. احتمالا در مورد رونمایی از رایتل به عنوان اسپانسر هم باید منتظر خبر دیگر و رونمایی دوباره باشیم تا خیالمان راحت شود که کار تمام و نهایی شده و حرف و حدیث دیگری باقی نمانده است! نکته دیگر اینجا است که باشگاه استقلال در بسیاری از موارد با سکوت عجیب خود به شایعات اجازه عرض اندام می دهد و مانند ماجرای ماشا ریپوف ازبک اخبار ضد و نقیض باعث گمراهی و خشم هواداران می شود و اطلاع رسانی زمانی اتفاق می افتد که دیر شده و کار از وار گذشته است و روایت های غیر رسمی از سوی جامعه هدف یعنی هواداران پذیرفته شده است.


داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها