نقد که می‌کنی، همه شاعر می‌شوند
91540
حلال‌مان کن شهاب!
04 مهر 1402 09:53
چهار روز بعد از بازی پرسپولیس و النصر عربستان و انبوه انتقادهایی که از شهاب زاهدی به خاطر تلاشش برای گرفتن پیراهن کریس رونالدو به عمل آمد، او تازه استوری گذاشته و شعری نوشته که مضمونش این است: «بگذار هر چه می‌خواهند بگویند. تو سکوت کن!» خب البته روشن نیست اگر قرار به سکوت بود، زاهدی چرا همین استوری را هم گذاشت و بی‌تفاوتی پیشه نکرد!

روزنامه گل

محسن دولابی - چهار روز بعد از بازی پرسپولیس و النصر عربستان و انبوه انتقادهایی که از شهاب زاهدی به خاطر تلاشش برای گرفتن پیراهن کریس رونالدو به عمل آمد، او تازه استوری گذاشته و شعری نوشته که مضمونش این است: «بگذار هر چه می‌خواهند بگویند. تو سکوت کن!» خب البته روشن نیست اگر قرار به سکوت بود، زاهدی چرا همین استوری را هم گذاشت و بی‌تفاوتی پیشه نکرد!

به طور کلی اما انتظار می‌رود بازیکنان به جای گارد گرفتن برابر انتقادات، گوش شنوا داشته باشند و درس بگیرند. البته که خیلی‌ها دوست دارند پیراهن رونالدو را بگیرند، اما نه در شرایطی که پرسپولیس بعد از آن نمایش اسفبار دو بر صفر شکست خورده و خود زاهدی هم بدترین بازیکن زمین بوده است. او به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، دو فرصت خوب گلزنی را که در حقیقت تنها موقعیت‌های میزبان بودند را با بی‌دقتی از دست داد و در نهایت دوباره تعویض شد. کسی که این عملکرد را در زمین دارد، تا یک هفته نباید از خانه بیرون بیاید، اما شهاب با فراغ بال دنبال پیراهن کریس بود و این یعنی گویا نتیجه تیم و کیفیت عملکردش برای خودش کوچک‌ترین اهمیتی ندارد.

تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال نیاز به بازیکنی دارند که برای برند این باشگاه‌ها بیشتر از هر چیز دیگری احترام قائل باشد. حرف هم که می‌زنی، سریع دو بیت شعر استوری می‌کنند. خب شما به بزرگی خودت ببخش آقای زاهدی!

#پیج رسمی روزنامه گل
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها